Tari Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Må brudens tale være morsom? Jeg sitter og skriver talen min nå, og jeg skal takke pappa, svigerforeldrene og søstrene mine - i tillegg skal jeg holde tale til brudgommen (kanskje også synge en sang) Men, jeg merker at den blir litt formell, kort og konsis...Jeg lurer på om jeg skal flette inn noen morsomme poeng eller bare beholde den slik...Hva tror dere?
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Har aldri hørt en morsom brudetale. Men alle har vært fine og ekte.
Tari Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2004 TAKK! Puh, trodde et øyeblikk jeg måtte tvere dette ut med morsomheter :-)
Tari Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2004 (Har hørt 3 brudetaler) 3 holder for meg
Tina75 Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Jeg skal holde en morsom en...men det er liksom meg, hadde vært rart med en veldig formell. Men dette er jo helt valgfritt, det viktigste synes jeg, er at du er komfortabel med det du skal si og måten du skal si det på
Jandia Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 Har faktisk ikke vært i bryllup hvor bruden har holdt tale, men.... jeg skal holde og den kommer neppe til å bli hysterisk morsom Men ærlig og god og kjærlig :-) (kommer garantert til å begynne å sippe selv)
Martha Stewart Skrevet 14. juni 2004 #8 Skrevet 14. juni 2004 Si det du føler for og som passer din personlighet. Jeg var nettopp i bryllup der brudens tale var lett og morsom, mens brudgommens var mer alvorlig og rørende. Begge deler er like fint. Det viktigste er at du sier noe, mener jeg! :-) Selv kommer jeg nok til å kombinere både alvor og humoristiske kommentarer om kjæresten min og meg selv. Det er egentlig ganske beskrivende for forholdet vårt, vi har hatt mye alvor på kort tid - samtidig som vi nesten ler oss i hjel hver dag fordi vi har det så gøy sammen...
Tari Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2004 Jeg skal holde en morsom en...men det er liksom meg' date=' hadde vært rart med en veldig formell. Men dette er jo helt valgfritt, det viktigste synes jeg, er at du er komfortabel med det du skal si og måten du skal si det på [/quote'] Jeg tenker at jeg er nok klovn fra så når det ikke bare ramler morsomheter ned på papiret så tar jeg den som den er :-)
Gjest Fraggel Skrevet 14. juni 2004 #10 Skrevet 14. juni 2004 Jeg har hørt en morsom brudetale, men det passer bare om bruden er av den typen naturlig. Ikke prøv å gjøre talen morsom dersom det er mer naturlig for deg å gjøre den annerledes. Måten denne bruden gjorde det på, var at hun bl.a., i tillegg til å remse opp brudgommens gode sider, også satte av en del tid til hans dårlige sider - det var ganske artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå