AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg svetter mye når jeg trener. Typisk trener jeg styrkeøkter, men det spiller ikke noen rolle hva jeg trener. Jeg blir uansett klissvåt på ryggen og sportsbh'en min blir også temmelig våt. Håret blir vått fremme med panna, og jeg svetter såpass at det drypper hvis ikke jeg tørker meg med et håndkle. Det som er rart er at jeg egentlig er en frostpinne. Jeg fryser alltid hvis jeg sitter stille (til og med i syden), men med en gang kroppen er i ganske stor aktivitet så blir det helt omvendt.. Jeg synes det er litt ubehagelig at jeg svetter sånn. Jeg opplever at det blir svettemerker etter meg på treningsapparater og det synes jeg er lite kult. Uansett om jeg bruker et håndkle og tørker det bort så tenker jeg at andre på senteret må synes at det er ekkelt? Jeg har lagt merke til at det ikke blir merker etter de fleste andre og at de ikke ser svette ut i det hele tatt. Så hva synes dere om sånne som meg? Ekkelt? Helt ok? Jeg kommer ikke til å slutte å trene, og kommer heller ikke til å begynne å trene som en pingle for å slippe å svette, jeg må jo trene tungt for å få effekt. Anonymous poster hash: e1aba...2f4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Svetting er normalt når man trener. Ikke ekkelt i det hele tatt. Anonymous poster hash: cfa21...62c 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 jeg svetter når jeg går ut blant folk. jeg har det verre. Anonymous poster hash: 9cb36...89b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 jeg svetter når jeg går ut blant folk. jeg har det verre. Anonymous poster hash: 9cb36...89b Jeg er ts. Ja, da har du det nok en del verre enn meg ja. Jeg synes ikke egentlig at svettingen min er veldig problematisk, men tenker litt over det. Anonymous poster hash: e1aba...2f4
Gjest Coolaid Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Har aldri truffet på et menneske som ikke svetter.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Svetting er jo bare bra. Man skal svette når man trener. Synes det ser snålere ut med de som trener, og ikke får så mye som roser i kinnene engang. Her drypper det også av svette. Spesielt nå på sommeren og om det er litt lommert. Og jeg blir ikke bare våt i luggen når jeg trener altså. Det "morsomme" er om jeg har satt meg på en stol (for å snakke med PT eller lignende) og reiser meg opp og ser et fint svettemerke etter rumpesprekken. Men er man der for å trene, så må man regne med at man legger igjen svette etter seg. Jeg er forresten veldig nøye på å vaske etter meg. Anonymous poster hash: 6ecb9...dee
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Bedre at du svetter enn at du skvetterAnonymous poster hash: 936e3...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå