AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Har datet en fyr i omtrent 3 måneder. Når vi begynte å date så fortalte han at han hadde nylig kommet ut av et forhold,hvor hovedgrunnen til bruddet var at familien til eksdama ikke "aksepterte" han, fordi de mente at han ikke hadde god nok utdanning/jobb (han har en bachelorgrad og en helt grei jobb) og at hun kunne finne en mye bedre mann (helst en lege eller noe i den retningen), men at han egentlig fant ut at de ikke var så kompatible likevel og at det var like greit. Hun selv studerer en "høyprestisje" utdanning. Nå til høsten starter også han på et masterstudie. Nå syntes jeg at dette hørtes helt fjernt ut, å ikke bli akseptert for udanningen/jobben man har men jeg ville ikke grave mer eller spørre så vi snakket ikke så mye om det. Vi var begge interessert i noe langvarig og vi tekstet hverandre hver dag og vi møttes så ofte vi hadde tid/mulighet, og vi planla også sommeren sammen og alt var lagt opp til at vi var på vei mot noe lmer seriøst. Det var snakk om fremtid og alt det der. Helt til eksdamen plutselig dukket opp igjen,og ville prøve på nytt. Da gikk det vel under en uke før jeg plutselig var historie. De tok opp kontakten og begynte date/bli sammen igjen og han sa at han ser på meg som en god venn,og hvis jeg ville så kunne vi kanskje forbli venner på en eller annen måte... Noe som er helt uaktuelt. Jeg ignorerte han og har blokkert han fra både telefon og alt av sosiale medier og lignende. Jeg er glad for å bli kvitt en slik dust, og at dette ikke skjedde mye senere i "forholdet" vårt. Problemet er at nå ligger selvbildet/selvtilliten min langt nede i grus. Jeg sammenligner meg med henne; hun er veldi pen, og har en mastergrad, imens jeg har en bachelorgrad og et helt "middelmådig" yrke. Jeg har aldri førfølt det slik,før nå. Siden han nå er tatt tilbake av henne så er han sikkert endelig blitt "akseptert"av hennes familie,og de kan fortsette forholdet sitt som før. Jeg var bare en slags rebound, som han egentlig aldri kunne ha vurdert noe langvarig forhold med... Hvordan klarer man å bygge opp selvtilliten sin igjen? Føler meg rett og slett helt verdiløs,bare brukt og kastet. Anonymous poster hash: 40605...00b
Zouk Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Hei Hvis han nylig hadde kommet ut av et forhold var han neppe følelsesmessig ferdig med henne. Prøv å holde fokus på akkurat det i stedet. Jeg tror han hadde gått tilbake til henne selv om hans nye dame hadde hatt doktorgrad for eksempel . Egentlig synd på ham hvis det virkelig er slik at han nå blir akseptert av sin x og hennes familie fordi han skal begynne på mastergrad. Tenk om det skjer ham noe i livet slik at han ikke lever opp til deres forventinger en gang til. Blir han dumpet på nytt da? Han ville nok egentlig ikke ha noe annet enn henne. Men så seg rundt etter nye muligheter fordi hun ikke var tilgjengelig. Vil tro det ikke hadde noe med deg som person å gjøre. Jeg skjønner det er leit, men du har gjort det eneste rette ved å kutte all kontakt. Han fant helt klart mye i deg som han likte i og med at dere begynte å planlegge fremover etc. Det er nå en gang slik at vi liker mennesker som dekker følelsesmessige behov vi har. Så i den forstand "bruker" vi hverandre alle sammen. Men igjen: Det var HENNE han ikke var ferdig med. Du fremkalte mye bra følelser i ham helt klart. Klem 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Du har bare vært en rebound TS. Det har ingenting med deg å gjøre at han gikk tilbake til eksen fordi han hadde fremdeles følelser for henne når han startet ting med deg. Om du så hadde sett ut som Angelina Jolie i hennes glansdager så hadde ikke det hindret han å gå tilbake til eksen så det har ikke noe med deg å gjøre. I fremtiden så burde du helller holde deg unna menn som nylig kom ut av ett forhold så du ikke ender opp som rebound igjen Anonymous poster hash: 2f114...142 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå