Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann som var utro med eksen sin over lang tid. De har ett barn og var utro mens hun gikk gravid. Hun fant ut at de hadde holdt på frem og tilbake i ett år og at han sannsynligvis var utro med en annen. Jeg er veldig forelsket. Vil han være utro også mot meg?...

Anonymous poster hash: 78132...56e

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor var han utro mot sin eks? Er hun den eneste han har vert utro mot? Hvordan vet du at han var utro?

AnonymBruker
Skrevet

Dumt å bli sammen med noen som beviselig har vært utro syntes nå jeg. Det ligger noe i "engang utro, alltid utro". Selvsagt finnes det unntak, men når man har vært utro så har man vist at man er kapabel til å være det, og det er større sjanse for at hun/han også er det mot deg. Og snakker av erfaring der...

Anonymous poster hash: 05435...813
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du skal ta sjansen og muligens utsettes for noe sånt. Det kan hende han har forandret seg, men mest sannsynlig ikke. Det kan du aldri vite, men jeg ville ikke tatt sjansne.

Anonymous poster hash: 95aa4...dc0
  • Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

At noen er utro mot sin gravide kjæreste, ville for meg vært en dealbreaker, uavhengig av faren for at han kunne finne på det samme mot meg. Det er jo så lavmål at jeg ville ikke klart å ha respekt for han overhodet.

• Liker 6
Gjest fotballflue
Skrevet

Selv ville jeg aldri blitt sammen med en jeg visste hadde Vært utro tidligere. Du vet jo ikke om han har forandret seg, til den dagen du sitter med bevis på at han IKKE har det, hvis du skjønner?

Skrevet

Han kan helt sikkert være utro mot deg også, men det kan også hende at han ikke er det! Jeg er veldig glad kjæresten min ga meg en sjanse, har selv vært utro i tiligere forhold, bevisst. . Var ung på den tiden, men fortsatt ingen unnskyldning. Men har ikke og kommer ikke til å være det nå. Så engang utro alltid utro? Nei, folk kan faktisk forandre seg!!!

Skrevet

Kanskje han bare er utro i graviditetsperioden???

Skrevet

For å være ærlig, så hadde jeg ikke tatt sjansen.

Slik type utroskap skal en del til for å gjennomføre, man bryter en barriere om man driver langvarig utroskap hvor man sniker i kulissene med samme damen over lang tid. Har man først trådd over den terskelen er det lett å gjøre igjen.

Hadde det vært at han dreit seg ut en gang på fylla hadde jeg nok gitt han en sjanse.

Men utroskap over tid med samme damen, det kan jeg gi deg en 80% sjanse for gjentagelse utifra min erfaring.

Skrevet

Eksen min fortalte meg at han hadde vært utro mot alle sine ekser. Jeg tok likevel sjansen, og gjett hva! Han var utro mot meg også. Positive med at han sa ifra på forhånd var at jeg ikke ble noe særlig sjokkert, brudd ble det nå uansett fra min side, men jeg er glad han var ærlig fra starten, så jeg slapp å få sjokk.

Men, har lært leksa, kommer ikke til å date noen jeg vet har vært utro før, tar ikke den sjansen igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan alle mennesker forandre seg, hele vårt lovsystem er basert på en "sjanse nr to", selv for forferderlige lovbrudd.

Men jeg vil alltid anta at folk vil bli forbli som de er. At noen drastisk endrer seg er unntaket, ikke regelen. Dessverre går altfor mange kvinner inn i forhold med tanken om at mannen vil forandre seg. Enten det gjelder alvorlige ting som utroskap eller vold, eller "mindre" ting som at han sier han ikke vil ha barn.

Det er jo et uttrykk - "Menn gifter seg med kvinner i håp om at de aldri vil forandre seg, kvinner gifter seg med menn i et håp om at de vil forandre seg. Begge tar feil".

Du burde anta at hans personlighetstype er konsekvent. Hans utroskap var ikke en "glipp", det var planlagt og varte i et år. Ergo er ikke dette en liten feil han har begått men noe han syntes var helt legitimt og ikke hadde dårlig samvittighet for, selv da hun var i en sårbar situasjon. Hvis du ikke vil ha en mann som knuller andre bak din rygg eller eier lav moral, så anbefaler jeg at du finner en annen.

Anonymous poster hash: 539dc...298
  • Liker 1
Skrevet

Ja og nei.

En mann kan forandre seg,hvis han ønsker det selv.

Denne mannen har vært konstant utro,og tatt det valget igjen og igjen og igjen og igjen. Han ønsker ikke å forandre seg.

AnonymBruker
Skrevet

Er det du han var utro med kanskje?

Jeg ville uansett ikke tatt sjansen om jeg var deg. Jada, folk KAN forandre seg, men jeg for min del ville ikke tatt sjansen.

Anonymous poster hash: db5b9...ce5
Gjest Blyanten
Skrevet

Sjansen er vel stor han vil gjøre samme mot deg, som mot henne.

Skrevet

En mann som var utro med eksen sin over lang tid. De har ett barn og var utro mens hun gikk gravid. Hun fant ut at de hadde holdt på frem og tilbake i ett år og at han sannsynligvis var utro med en annen. Jeg er veldig forelsket. Vil han være utro også mot meg?...

Anonymous poster hash: 78132...56e

Ja folk kan forandres, men spørsmålet er, vil de forandre seg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar alltid utgangspunkt i at folk er som de er og blir heller gledelig overrasket når de endrer seg. Jeg har selv endret meg en del de siste årene, men det kom fra en sterk indre motivasjon. Ingen ytre faktorer kunne endret meg. Så hvis mannen selv ønsker å endre seg kan det hende at han klarer det, men jeg ville ikke gått inn i et forhold med mindre jeg var sikker på at endringen allerede hadde skjedd.

Og du, "jeg er så forelsket" er aldri et argument.

Anonymous poster hash: 7bb05...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...