Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid veid rundt 55/56 og nå veier jeg 60! Ligger her med helt enorm angst og panikk. Jeg er 167cm høy og så meg i speilet nå og jeg har blitt lubben!! Kan noen hjelpe meg med hva jeg må trene for å gå ned ovekt og stramme opp!? Er skikkelig grønn på trening..

Mine mål i dag er:

Lår 53 cm

Midjen 72

Mage v navel 65 cm

Anonymous poster hash: 7693b...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjukk er du nok ikke.

Styrketrening er bra hvis du vil stramme opp, og lit cardio på si - i form av jogging eller intervaller.

Hvilke øvelser du skal gjøre, må du nesten velge selv. Er tross alt MYE å velge i mellom. :fnise:

Mine favs er:

Markløft & rumenske markløft, knebøy med vekt, bulgarske utfall, hipthrusts, pullups og dips.

Jeg er 172 og veier 63-64 kg, syns det var mye en periode - MEN, mye av det er muskler. Så drit i badevekta. :danse:

I stedet for å veie seg, så måler du deg slik som du har gjort. Selv om du kanskje ikke har gått ned i vekt, så kan du jo ha gått ned noen .cm rundt mage, lår osv. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Litt ironisk. Jeg er 163, veier 64 kilo og har mindre mål enn deg.

Anonymous poster hash: 7d9eb...62d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg klikka innom denne tråden. Jeg er 162, og 82 kg :(

Om du blir hysterisk for noen få kg for mye som sikkert ikke syns for andre enn deg, bør jo jeg bare stenge meg inne så folk slipper se et fleskeberg som meg...

Jeg vet jeg er overvektig, men jeg ser jo ikke smellfeit ut...men må innrømme jeg lurer på om jeg har et voldsomt vrangsyn på meg selv om du mener det er virkelig ille med de få kiloene du har gått opp.

Anonymous poster hash: 51f32...4e5
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg klikka innom denne tråden. Jeg er 162, og 82 kg :(

Om du blir hysterisk for noen få kg for mye som sikkert ikke syns for andre enn deg, bør jo jeg bare stenge meg inne så folk slipper se et fleskeberg som meg...

Jeg vet jeg er overvektig, men jeg ser jo ikke smellfeit ut...men må innrømme jeg lurer på om jeg har et voldsomt vrangsyn på meg selv om du mener det er virkelig ille med de få kiloene du har gått opp.

Anonymous poster hash: 51f32...4e5

Det er ikke alle som er komfortabel med å verken være smålubben eller tyngre enn det. Og da må man få lov til å ta i et tak og gå ned de kiloene de ønsker... Trives du ikke selv med kroppen din, så er det jo bare å gjøre noe med det.

Anonymous poster hash: c8ae1...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...