AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Sist jeg sjekket var vi i 2014. 2011 var det beste året i mitt voksne liv. Til og med at jeg hadde kjæreste i 2012 gjorde ikke det bedre enn 2011. Av forskjellige grunner har jeg ikke hatt mange oppturer i voksen alder, men fra høsten 2010 til juni 2012 var livet så bra, med et absolutt høydepunkt i mars-juni 2011. Siden høsten 2012 har det bare vært kjipt. Jeg har alltid vært en nostalgiker, og tenkt hardt på fortiden. Jeg har aldri nytt nåtiden skikkelig, før jeg mistet det og det ble fortid. Da kommer savnet. Er det bare meg som ikke greier å holde fokus på det som skal skje, altså på fremtiden? Av natur så tenker jeg at noe bra aldri vil skje igjen. Dette tenkte jeg også før 2011, så vet jo at jeg kan ta feil. Føler at jeg er fullstendig rar... Anonymous poster hash: 14412...b52 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Nei du er ikke rar, jeg har det sånn sjæl. Hadde det helt fint for 2 år siden og fram til mars 2013 da jeg ble dumpa. Etter det har jeg liksom mistet gnisten. Jeg eksisterer bare, føles det som. Jeg lever ikke. Min ex tok fra meg troen på menn. Jeg kommer aldri til å stole på menn igjen, det er jo dømt til å gå til helvete. Savner den personen jeg var for 2 år siden. 2012 var generelt et bra år, jeg hadde det veldig bra før jeg møtte exen min og. Nå er alt bare dritt og jeg prøver å sove mest mulig for å slippe å være våken Anonymous poster hash: ec279...f0b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Så rart, jeg har det på akkurat samme måte! 2011 var det beste året i mitt liv. Jeg ser tilbake på bilder osv og misunner nesten meg selv når jeg ser det, for jeg hadde det så bra. Jeg var så vellykket og alt var perfekt! Ny kjæreste, nye venner og alt. Nå har jeg gått opp mange kilo og føler meg generelt helt jævelig. Strever fælt for å prøve å skape livet mitt på samme måten som i 2011, men det er hardt å innrømme at det kommer ikke til å skje :-(Anonymous poster hash: 271ed...5ad
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Hmmm, "bra" at jeg ikke er alene! Det er godt å mimre om gamle gode minner, men man kommer seg ikke videre heller.. Anonymous poster hash: 14412...b52
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Må si meg enig her.. Alt var faktisk bedre før i tiden Føler selv at alle de beste årene, er litt forbi.. Anonymous poster hash: 2ff9b...703 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Jeg forbinder 2011 med terroren i regjeringskvartalet og utøya. Det var et spesielt år, ja. Men selvsagt hender det jeg mimrer tilbake til år i livet da det skjedde mye spennende, men klarer å se fremover også - og ikke minst leve i nåtiden. Det er det viktigste, egentlig. Anonymous poster hash: 7176e...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå