Chevelle Skrevet 23. mai 2014 #181 Skrevet 23. mai 2014 (endret) I 1985 blir Carlings etablert. Etterhvert kjøper selskapet opp andre kjeder, Bik Bok i 1991, Vivikes i 1994 og svenske Hagenfeldt i 1996. I 2001 kjøpes Urban opp, og WOW og Volt i 2006. Hentet fra Wikipedia! Så din venn fra 1998 har nok pyntet litt på historien sin.. Anonymous poster hash: fca22...81a Og hva beviser dette? Jeg skjønte ikke sammenhengen med denne posten Er det en av linkene jeg skal trykke på? Om du snakker om Varner-gruppen så var det en annen debattant som dro frem det. Min venninne har aldri løyet til meg. nå må du slutte.. for all del, min venninne jobber i kjeden enda. dog ikke på butikkgulvet. så hun klaget ikke. er jeg som synes dette var høl i huet på den tid. at hun hadde så dårlig timelønn, og at hun ikke kunne kjøpe ei bursdagsgave til moren sin til personal pris engang. Hun måtte kjøpe den til full pris. Endret 23. mai 2014 av Chevelle
Sunbeam Skrevet 23. mai 2014 #183 Skrevet 23. mai 2014 Jeg ville aaaaaldri sagt noe slikt til en kunde. Faktisk er det ofte andre veien: kunden er fortvilt fordi hun synes hun er feit (noe jeg sjelden er enig i - mammakiloer er ikke å være "feit", mammakiloer viser at du har en kropp som har født og det er absolutt ikke negativt på noen måte) og jeg må bidra for å snu shoppingopplevelsen til noe positivt for henne og må gjøre ekstra innsats så hun ikke går slukøret ut av butikken med lavere selvtillitt enn da hun kom inn. Jeg skjønner det godt, jeg er relativt slank men til og med jeg kan bli motløs av å prøve klær og har mest lyst å gå hjem, gjemme kroppen min i baggy klær og aldri spise mat igjen. Med det sagt så er jeg kjempefornøyd med bikboks sortement og føler ikke at noe er smått i størrelsen i det hele tatt. Aldri har jeg blitt dårlig behandlet - tvert om: jeg har gått derfra med bare positive opplevelser. Nå er den bikboken jeg oppsøker mest en franchise da. Men TS dette er ikke greit altså. Det er skikkelig fyfy. Når du ikke har fått forståelse fra butikksjef anbefaler jeg deg å kontakte hovedkontoret. Rett og slett. Sorry eventuelle skriveleifer. Poster fra mobil.
Mallia Skrevet 25. juli 2014 #184 Skrevet 25. juli 2014 Har ikke lest hele tråden, men synes du bør oppgi hvilken bikbok dette var. Om jeg hadde vært en av de andre damene som sto i butikken hadde jeg skjelt ekspeditøren så jævlig ut! Blir flau over at jeg har et klar klær derfra...
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juli 2014 #185 Skrevet 26. juli 2014 Har ikke lest hele tråden, men synes du bør oppgi hvilken bikbok dette var. Om jeg hadde vært en av de andre damene som sto i butikken hadde jeg skjelt ekspeditøren så jævlig ut! Blir flau over at jeg har et klar klær derfra...hvorfor blir du flau over det? Har jo ingenting med butikkjeden å gjøre at en ekspeditrise var frekk en gang.
Mallia Skrevet 26. juli 2014 #186 Skrevet 26. juli 2014 hvorfor blir du flau over det? Har jo ingenting med butikkjeden å gjøre at en ekspeditrise var frekk en gang. Vel i og med at BIKBOK selv har sagt at de ikke vil ha større størrelser, så er det nok ikke bare ekspeditøren.
Gjest BettyBoop Skrevet 26. juli 2014 #187 Skrevet 26. juli 2014 Vel i og med at BIKBOK selv har sagt at de ikke vil ha større størrelser, så er det nok ikke bare ekspeditøren.er likevel ikke noe å være flau over å eie et plagg derfra når man passer i det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2014 #188 Skrevet 26. juli 2014 Vel i og med at BIKBOK selv har sagt at de ikke vil ha større størrelser, så er det nok ikke bare ekspeditøren. Syns XL holder mer enn nok, de fleste butikker forholder seg opp til den størrelsen. Anonymous poster hash: b2b25...1f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #189 Skrevet 27. juli 2014 Så grusomt, så forferdelig. Ring politiet. Dette må da være legemsfornærmelse som kan medføre fengselsstraff??Anonymous poster hash: 9a378...319 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #190 Skrevet 27. juli 2014 Hun var jo veldig serviceinnstilt og ville til og med anbefale en butikk. Ja, det var kanskje en uheldig formulering som hun ikke tenkte godt nok over men å 'si fra' sentralt og skape problemer og forsøke å få den litt uheldige kvinnen sparket er virkelig hysterisk.Anonymous poster hash: 9a378...319 4
miramis Skrevet 27. juli 2014 #191 Skrevet 27. juli 2014 Frekt, men (desverre) helt sant. De lager klær for pygmeer og veldig tynne folk.Anonymous poster hash: dd616...b6a Og det var? De har store jeans og klær i XL. Forøvrig fikk jeg en gang beskjed om å heller se etter klær på barneavdelingen, taktløst av ansatte men ikke noen krise.
miramis Skrevet 27. juli 2014 #192 Skrevet 27. juli 2014 Du har penger men det synes ikke på deg. Er det ok at personalet jager deg ut når du vil kjøpe klær der? De ansatte prøver å forhindre tyveri! Akkurat som de er redd for at klær revner når store kunder prøver de på. Ingen vits i å være så bastant når man har null erfaring innen yrket.
miramis Skrevet 27. juli 2014 #193 Skrevet 27. juli 2014 str 42 er faen ikke overvektig Overvektig er over 25 i bmi. Og ingen under det trenger størrelse 42.
Gjest BettyBoop Skrevet 27. juli 2014 #194 Skrevet 27. juli 2014 De ansatte prøver å forhindre tyveri! Akkurat som de er redd for at klær revner når store kunder prøver de på. Ingen vits i å være så bastant når man har null erfaring innen yrket.man skal likevel ikke skue hunden på hårene. Blir som i pretty woman der hun spør hva kjolen koster og hun bare får som svar at det er ikke noe for deg. Det er veldig durt. Vær så snill å gå... ikke heldig. 1
miramis Skrevet 27. juli 2014 #195 Skrevet 27. juli 2014 man skal likevel ikke skue hunden på hårene. Blir som i pretty woman der hun spør hva kjolen koster og hun bare får som svar at det er ikke noe for deg. Det er veldig durt. Vær så snill å gå... ikke heldig. Jeg jobbet i en litt dyrere klesbutikk når jrg var yngre, og man kjenner fort igjen faresignalene. Og nei, en som kommer inn med hullete sko og skitne klær har ikke tenkt å kjøpe en ny genser til 1300, han vil heller stjele den. Noe som medfører sykt mye ekstra arbeid som en sliten ansatt heller vil forhindre.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #196 Skrevet 28. juli 2014 Overvektig er over 25 i bmi. Og ingen under det trenger størrelse 42. Eg.. Jo! Skjønner at du sikkert er liten og spebygget (i henhold til kommentaren om barneavdelingen), men du må klarer å tenke utenfor din egen boks. Når man er høy og bredbyggete, er det fint mulig å være str 42 og ha bmi på f.eks 24. Jeg har i alle fall vært der. Da jeg kom meg ned i str 40, var bmi kommet nesten ned på 23.Anonymous poster hash: 75959...39a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #197 Skrevet 28. juli 2014 Dette er det verste jeg har hørt på lenge... Makan til menneske. Her snakker vi ikke dårlig kundeservice, men dårlig menneske!! Sånn oppfører man seg ikke dersom man er møblert og normalt oppegående. Jeg har boikottet Bik Bok for lengst. Kan ikke tenkte meg noen som har mer krampeaktig og falsk "kundeservice" enn jentene som jobber der. Og, som noen påpekte tidligere i tråden. De fleste som jobber der er "bestevenner", og det har vært symøte-tilstander der hver gang jeg har vært innom. Deres ivrige forsøk på mersalg slår heller aldri an. Samme hva man kjøper så skal de alltid selge noe mer. Dritt lei de pipete og falske stemmene: "Du trenger ikke hårstrikker eller hårspenner da????????????? :) :) 2 for 1!!!!!!!" Omg så heldig jeg er, tenker jeg da.. Tilbudet har dere hele tiden... Falske jenter... Anonymous poster hash: 121eb...5a5
Gjest BettyBoop Skrevet 28. juli 2014 #198 Skrevet 28. juli 2014 Jeg jobbet i en litt dyrere klesbutikk når jrg var yngre, og man kjenner fort igjen faresignalene. Og nei, en som kommer inn med hullete sko og skitne klær har ikke tenkt å kjøpe en ny genser til 1300, han vil heller stjele den. Noe som medfører sykt mye ekstra arbeid som en sliten ansatt heller vil forhindre.nå tenker jeg mer på noen som kommer inn med billige klær fra hm og ikke designerklær fra dolche and gabbana...
Gjest Evans Skrevet 28. juli 2014 #199 Skrevet 28. juli 2014 Overvektig er over 25 i bmi. Og ingen under det trenger størrelse 42. Treninger ikke å være overvektig for å bruke størrelse 42. Høy, breiskuldret, mye muskler? Da kan du fort komme opp i størrelse 42. Dessuten er ikke en størrelse lik i alle butikker. Det er vanskelig å si at man er en bestemt størrelse, og at alle over eller under den bestemte størrelsen er det ene eller andre.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #200 Skrevet 28. juli 2014 Dette er det verste jeg har hørt på lenge... Makan til menneske. Her snakker vi ikke dårlig kundeservice, men dårlig menneske!! Sånn oppfører man seg ikke dersom man er møblert og normalt oppegående. Jeg har boikottet Bik Bok for lengst. Kan ikke tenkte meg noen som har mer krampeaktig og falsk "kundeservice" enn jentene som jobber der. Og, som noen påpekte tidligere i tråden. De fleste som jobber der er "bestevenner", og det har vært symøte-tilstander der hver gang jeg har vært innom. Deres ivrige forsøk på mersalg slår heller aldri an. Samme hva man kjøper så skal de alltid selge noe mer. Dritt lei de pipete og falske stemmene: "Du trenger ikke hårstrikker eller hårspenner da????????????? :) :) 2 for 1!!!!!!!" Omg så heldig jeg er, tenker jeg da.. Tilbudet har dere hele tiden... Falske jenter... Anonymous poster hash: 121eb...5a5 For et overdrevet tulleinnlegg. Anonymous poster hash: 9a378...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå