AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Er det noen her som har blitt sterile etter klamydia? Er det egentlig bare en myte? Anonymous poster hash: f678e...97a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Ja. Er ikke en myte Anonymous poster hash: 2f8fa...98e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Det er ikke en myte. Min utro eks ga meg klamydia som jeg ble gående med iallefall i tre år, jeg tenkte jo ikke på å teste meg når jeg var i forhold og trodde han var trofast. Uansett så er begge egglederene mine nå ødelagte pga dette. Den ene er så væskefyllt at den kan ødelegge hele livmoren min om den popper. Jeg skal operere bort begge egglederene mine til torsdag, den eneste muligheten jeg noensinne har til å bli gravid er med prøverør......Møkka eks.....Han visste forøvrig at han hadde klamydia, men han ga faen..... Anonymous poster hash: 49351...6fd
Gjest Snuppi Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Det er ikke en myte. Min utro eks ga meg klamydia som jeg ble gående med iallefall i tre år, jeg tenkte jo ikke på å teste meg når jeg var i forhold og trodde han var trofast. Uansett så er begge egglederene mine nå ødelagte pga dette. Den ene er så væskefyllt at den kan ødelegge hele livmoren min om den popper. Jeg skal operere bort begge egglederene mine til torsdag, den eneste muligheten jeg noensinne har til å bli gravid er med prøverør......Møkka eks.....Han visste forøvrig at han hadde klamydia, men han ga faen..... Anonymous poster hash: 49351...6fd Fy faen..... Det er straffbart å smitte noen med overlegg! Anmeld drittsekken!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Fy faen..... Det er straffbart å smitte noen med overlegg! Anmeld drittsekken! Vel......det er 7 år siden2 forholdet endte og jeg fant først ut av konsekvensene av det nå.....Ganske sikker på at jeg ikke kommer igjennom med noen sak dessverre. Skikkelig surt at den bedritne fyren ødela drømmen om å få barn på egenhånd.....Er så sint på han at jeg fråder bare jeg tenker på det.... Anonymous poster hash: 49351...6fd
Gjest Snuppi Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Vel......det er 7 år siden2 forholdet endte og jeg fant først ut av konsekvensene av det nå.....Ganske sikker på at jeg ikke kommer igjennom med noen sak dessverre. Skikkelig surt at den bedritne fyren ødela drømmen om å få barn på egenhånd.....Er så sint på han at jeg fråder bare jeg tenker på det....Anonymous poster hash: 49351...6fd Uff :/
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Jeg ble voldtatt som 12-åring og fikk klamydia. Det resulterte i at jeg i dag ikke kan få barn på grunn av ødelagte eggledere. Er mest bitter for at jeg hadde begynt å komme over voldtekten, men nå blir påminnet den hver dag. Anonymous poster hash: 2f8fa...98e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Men man merker det når egglederne blir ødelagte, ikke sant? Har hørt det skal være ganske smertefullt å få betennelse i egglederne. Anonymous poster hash: 1780e...c4c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Jeg hadde mye vondt, men legene fant ikke ut hva det var. Tok dem 4 år. Anonymous poster hash: 2f8fa...98e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Men man merker det når egglederne blir ødelagte, ikke sant? Har hørt det skal være ganske smertefullt å få betennelse i egglederne. Anonymous poster hash: 1780e...c4c Jeg har ikke hatt vondt i det hele tatt. Fant det ut etter at vi hadde vært 6 mnd på fertilitetsklinikken. Når jeg tenker på det i ettertid så burde jeg vel ha reagert på at jeg aldri ble gravid når eksene mine poppet unger på rad og rekke etter det ble slutt når vi i utgangspunktet ikke var så flinke med prevansjon... Anonymous poster hash: 49351...6fd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 I dag opererte jeg. Bare sånn for å skremme folk til faktisk å gidde å teste seg og IKKE smitte folk med klamydia så vil jeg si at i mitt tilfelle tok en operasjon 2 timer i stede for 20 min. Hele "damedelene" mine var viklet sammen i en stor klump pga en alvorlig klamydiainfeksjon (som jeg ikke har hatt noen symptomer på) pga en ekskjæreste som var utro mot meg og ikke testet seg. Egglederne mine så ut som ballonger, full av puss og var grodd fast i buken å eggstokkene mine av infektert arrvev og var visst ett lite helvete å få løs. Heldigvis for min del så så var alt "inni" eggstokker og livmor uskadet men det var bare flaks fikk jeg beskjed om. Jeg kan aldri bli gravid på gamlemåten pga. en ekskjæreste som lot meg gå i uvitenhet med klamydia i årevis under forholdet. Heldigvis var jeg heldig siden jeg kan bli gravid meda prøverør. Jeg legger også dette inlegget på seksualitet så kanskj ett menneske i det minste tester seg og ikke lar noen andre eller seg selv havne i en slik situasjon som min. Anonymous poster hash: 49351...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå