AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Vel- De siste tre årene har jeg vært singel, og har datet to menn iløpet av den tida (ikke samtidig altså ;-) Jeg har datet begge to i lengre perioder, og har igrunn hatt det veldig fint- helt til det kommer til det punktet hvor jeg får behov for å vite litt om hvor veien går videre. Begge har vært veldig omtenksomme, tatt mye innitiativ til å møtes og ja.. Vi har rett og slett brukt mye tid sammen.så- når "alvorets time" kommer får jeg høre at jeg er ei veldig søt og omsorgsfull jente, at sexen er bra, at vi har det kjempefint, men at de inderlig hadde håpet på å få mer følelser iløpet av tida som vi har datet. At de har vært så redde for å såre meg at det har vært vanskelig å ta opp. Vi blir da enige om å avslutte. Så, jeg tenker at jeg er ei som lett havner i vennefella, som er god å ha. Eller kan det være at disse mennene ble redde og feiget ut når de måtte ta stilling til hva de vil? (Jada. jeg vet at de eneste som kan svare på dette er mennene selv, men trengte en liten utblåsning nå, og kanskje noen gode råd siden jeg tydeligvis ikke er den som vekker de store følelsene) Anonymous poster hash: a7603...2e5
spegel Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Har det helt likt deg, altså vanskelig å få de riktige følesene for meg. Uflaks kanskje, eller kanskje vi ikke gir nok av oss selv. Eller kanskje vi er litt kjedelige (jeg er nok det) hvem vet... Håper du får noen gode svar
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Vanskelig å si eksakt hva det kommer av, men kjenner meg godt igjen. Ender alltid sånn for meg også. Tror kanskje jeg har funnet ut hva det kan komme av for min del, kanskje du kjenner deg igjen i dette. Jeg er en person som trenger tid for å finne ut hva jeg synes om en mann. Er ikke av de som satser etter to uker. Er åpen om dette med dem, og lurer nå på om jeg allerede da brenner noen bruer. Kanskje er det lett å ha meg inntil jeg evt kommer til det vanskelige punktet hvor man enten går videre eller avslutter. Ikke vet jeg, bare en teori. Har nå møtt en mann som er lik som meg, og nå er jeg klar for å gå videre med han, problemet er jo da at jeg ikke tør gjøre noe siden han har sagt han trenger å ta ting sakte... Jaja, det var et annet problem:)Anonymous poster hash: 9e95b...a37
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Ikke så enkel denne kjærleiken gitt. Anonymous poster hash: a7603...2e5
Gjest Ung tøff mann Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Ikke så enkel denne kjærleiken gitt. Anonymous poster hash: a7603...2e5 Bedre å være alene spør du meg, heller å føle ingenting enn å ha følelser for noen og ha det vondt. Men litt uskyldig flørting er bare kjekt Endret 18. mai 2014 av Ung tøff mann
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor er det så vondt å ha følelser da? Men er enig i at det er bedre å stå alene enn med noen som ikke er på samme plass som en selv. Uskyldig flørt er kjekt om det er det man er ute etter, og det er vel slik de fleste forhold begynner også ;-) Anonymous poster hash: a7603...2e5
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Det erikke å havne i vennefellen når en har sex sammen. Du er mer i elskerinne-fellen. Uavhengig av dette så må det jo oppleves skuffende å være god nok for sex, men ikke god nok som kjæreste. Men, det virker ikke som om noen av disse mennene har knust hjertet ditt? Bare skuffet deg? I så fall skal du være glad for at de satte en strek. Når du opplever ekte intens forelskelse så vil du aldri ha et forhold du bare blir skuffet over noen som helst gang igjen. Derfor bør du se på det som om disse mennene har satt deg fri til å oppleve noe mye bedre. Tenk etter, hvor mange kjekke og flotte menn finnes det som du kunne hatt et helt greit forhold med? Sikkert mange! Hvor mange menn finnes det som du føler at du ikke vil leve uten? Nettopp... Vent på han siste. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå