AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 kultur enn den norske. Kommer fra annet land og skulle ønske jeg kunne gifte meg med en fra annet enn mitt land. Men gitt opp å leite og prøve:( Anonymous poster hash: 173c2...7d6
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor kan du ikke gifte deg med en du elsker, uansett hvor vedkommende kommer fra?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Jo, men finner ikke noen. Sikkert fordi jeg er utenlandsk og ikke mange som tør å ta kontakt? Klarer heller ikke komme inn på noen, selv om jeg mangler ingenting utseende messig eller i min personlighet. Men vet ikke hva som er galt.. Anonymous poster hash: 173c2...7d6
Tibbie Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Det må da finnes et lite "samfunn" i byen din med din kultur? Kan jeg spørre hvor du kommer fra?
Deer Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Please bli sammen med folk fordi dere har det bra sammen istedet for kulturen deres
Polly Ester Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Jo, men finner ikke noen. Sikkert fordi jeg er utenlandsk og ikke mange som tør å ta kontakt? Klarer heller ikke komme inn på noen, selv om jeg mangler ingenting utseendemessig eller i min personlighet. Men vet ikke hva som er galt.. Anonymous poster hash: 173c2...7d6 Du mangler ingenting, det eneste du kommer på er hudfarge? Er ikke det litt snevert? Tviler ikke på at utseendet ditt er bra og personligheten er mangelfull, men så er det dette med preferanser da. Selv om du mange kan falle for deg pga de kriteriene du la opp, så trenger ikke det betyr at grunnen til at du ikke finner noen er bare pga hudfargen. Alle liker forskjellig; hudfarge, høyde, størrelse, personlighet.
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Hvor lenge har du forsøkt, og hvor gammel er du?
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Det høres veldig likt ut som når menn med norsk kulturbakgrunn sliter med å finne seg en partner. Det kan ikke utelukkes at din kultur har en viss påvirkning, men den trenger ikke være avgjørende. Er du en god, kjærlig, oppmerksom, snill og lojal mann? Da er mye gjort bare der. Det du må er å lære deg å være sosial som den personen du er, på godt og vondt. Hvis vi snakker kun kultur så må du nok være åpen for at i Norge så har kvinner lik verdi som menn. Det betyr at hun er fri til å tenke og mene selv. Det betyr at hun har lov å stille krav til deg på samme vis som du stiller krav til henne. Jeg vet ikke hva du har som kulturbakgrunn, men om du liker det skandinaviske ståstedet for samspillet mellom menn og kvinner så har du kommet langt bare der.
Gjest Idollet Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Du finner sikkert noen. For meg virker det som du er jente? Eventuelt kan du prøve å virke interessert, jeg tror de fleste norske menn ser på kvinner fra andre deler av verden som mindre tilgjengelige. Og derfor ikke prøver seg. Eventuelt om du er mann, hører jeg plenty av jenter som er med utenlandske menn her på forumet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå