S85 Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har en ballkjole som jeg kjøpte i en bruktbutikk en gang og nå trenger jeg å få sydd den inn til en temafest på fredag om under en uke. Er det noen som har tips om hvor jeg kan få gjort dette i Sandnes/Stavanger. Et bare rundt glidelåsen at det må sys inn.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Jeg handler litt på Geddon på Kvadrat ('Galehuset') når jeg er i distriktet. De bruker den lille systuen som ligger rett over Kondomeriet (gå opp trappen så finner du dem. Samme inngang som til banken). Har fått fikset en og annen søm hos dem når opplegget på et skjørt har gitt seg, og de er flinke. Ikke spesielt dyre heller Endret 18. mai 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Jeg handler litt på Geddon på Kvadrat ('Galehuset') når jeg er i distriktet. De bruker den lille systuen som ligger rett over Kondomeriet (gå opp trappen så finner du dem. Samme inngang som til banken). Har fått fikset en og annen søm hos dem når opplegget på et skjørt har gitt seg, og de er flinke. Ikke spesielt dyre heller Har god erfaring med Lillians systue på kvadrat jeg også (Nå kommer jeg til å speide etter deg, Lille-pus, hver gang jeg går forbi Geddon i fremtiden ) Anonymous poster hash: e7a83...1d3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har brukt skreddere/syersker i Stavanger, som jeg er sååå fornøyd med. Husker dessverre ikke hva de heter, men holder til i Hillevåg og samtlige er latinoer....Kanskje du finner dem hvis du googler litt? De er rimelige også! Anonymous poster hash: ebc86...30a
S85 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har brukt skreddere/syersker i Stavanger, som jeg er sååå fornøyd med. Husker dessverre ikke hva de heter, men holder til i Hillevåg og samtlige er latinoer....Kanskje du finner dem hvis du googler litt? De er rimelige også! Anonymous poster hash: ebc86...30a Husker du hvor på Hillevåg den ligger?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Husker du hvor på Hillevåg den ligger? Bor ikke i Stavanger lenger, så nå må jeg vri hodet litt. Når du kjører retning Sandnes, ligger den på høyre siden av den hovedveien (Hillevågsveien??). En liten butikk bare...Og på andre siden av veien er det et slags senter der det bl.a ligger en brudebutikk....om jeg ikke husker feil. Eh...var dette noe til hjelp? Husker ikke mer enn det dessverre... Anonymous poster hash: ebc86...30a
Mah55 Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Skredder eller sydame ?Syulle gjerne visst om det finnes noen som faktisk syr, altså syr et plagg ikke bare fikser, legger opp osv. Noen som har vært borti noen i Stavanger omegn. ?
Gjest Bruker115236 Skrevet 6. juli 2016 #8 Skrevet 6. juli 2016 Den 5.7.2016 at 7.33, Mah55 skrev: Skredder eller sydame ?Syulle gjerne visst om det finnes noen som faktisk syr, altså syr et plagg ikke bare fikser, legger opp osv. Noen som har vært borti noen i Stavanger omegn. ? Tror kanskje de i fargegaten gjør det, men litt usikker. Hvis ikke så er det flere hotell som har Thailandske skreddere som gjester. Hvis du sender en PM så kan du få info Vet ikke om de er flinke, men vet de har mange kunder. De kommer ca hver 3 uke, også er de der noen dager, tar mål osv. Så reiser de tilbake for å sy klærene, for så komme tilbake med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå