AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Styret med en fyr sist sommer, ble veldig forelsket men tok slutt på høsten. Kommer ikke videre, tenker på denne fyren enda. Hvor lenge er det egentlig normalt at man skal gå slik uten å komme videre? Noen innspill? Anonymous poster hash: ebfbd...5e2
Gjest brutal_mann Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Her er det ikke noe som er normalt eller uvanlig. Følelser er følelser, og det kan være vanskelig å gjøre noe med dem. Det viktigste er å aktivisere seg selv slik at tankene går andre steder. Å flørte med andre kan være en fin adspredelse.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Ts her: Er aktiv men hjelper lite, kommer bare ikke videre! Og er så lei! Anonymous poster hash: ebfbd...5e2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har det også sånn. Det har gått ca et år, men jeg kommer ikke over han. Det hjelper til en viss grad å være aktiv og finne på ting. Men tankene er jo alltid der :/ Det er vel den berømte "ta tiden til hjelp". Lurer på hvor lang tid det er snakk om...Anonymous poster hash: da8c5...857 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Etter tre år begynner jeg å bli ganske sliten selv av å ikke komme 100% over en fyr. Anonymous poster hash: 2c25f...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå