Gå til innhold

Samboeren til venninnen kontakter ex.affairs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn selv men en god venninne har et barn på 1,5 år og samboer. Hun har sett i hans sms og sett at han har kontaktet og besvart fra et par gamle flammer at han gjerne vil møtes/snakkes/ta en lunch. Min venninne er bekymret fordi forholdet etter at de fikk barn ikke er på topp. De har holdt mye på med håndtverkere/oppussing og har ennå ikke hatt sex siden barnet kom.

Selv har jeg i gen gode råd. Kanskje noen med god erfaring her har?...:)

Anonymous poster hash: a24d0...fc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal legges til at hennes samboer for tiden (siste par år) ikke jobber da han har vært utbrent...

Skrevet

Kommunikasjon, evt fvk:)

Dette lukter trøbbel, tidligere affairs som kontaktes...kan hende at han har 'gode' grunner for å søke etter noe andre steder enn i forholdet deres, men det vil neppe løse noen ting å etablere greier andre steder. De må snakke sammen, tørre å fortelle hverandre om hva de føler, hvilke behov de har osv.

Vet du hvorfor de ikke har hatt sex på 1,5 år forresten?

AnonymBruker
Skrevet

Kommunikasjon, evt fvk:)

Dette lukter trøbbel, tidligere affairs som kontaktes...kan hende at han har 'gode' grunner for å søke etter noe andre steder enn i forholdet deres, men det vil neppe løse noen ting å etablere greier andre steder. De må snakke sammen, tørre å fortelle hverandre om hva de føler, hvilke behov de har osv.

Vet du hvorfor de ikke har hatt sex på 1,5 år forresten?

Vet ikke hvorfor de ennå ikke har hatt sex men fikk inntrykk av at det var så overveldende for henne å få barn og hun måtte være i ro etter keisersnittet...samt at de har holdt på med oppussing og stresset litt.

Faktisk nevnte hun at han hadde sagt at hun burde være mer feminin og gå finere/bedre kledd slik at han kunne få lyst på henne.

De har visst vært i gjennom et par spontanaborter og min venninne har ikke trent på et par år (men hun ser nå godt ut, syns jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...