Gå til innhold

Er kjemi på nettet og IRL to forskjellige ting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: c2742...0d1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan det veldig godt være. Anonymous poster hash: e4817...4ce

Gjest Herr Heftig
Skrevet

På nettet har man mye bedre tid til å tenke på hva man burde si, og hva man ikke burde si.

AnonymBruker
Skrevet

Naturligvis. Det er derfor nettdating sjelden fører til langvarig forhold IRL.

Anonymous poster hash: bd4a4...b02

• Liker 3
Skrevet

Ja det er to ulike ting. Uansett om kjemien føles fantastisk på nettet er det først irl man ser om det kan bli noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Skrivekjemi ja... Morsomt ord i grunn ;)

Anonymous poster hash: 29c39...a66

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Litt kanskje. Det som er utfordringen på nett er jo at det ikke er så lett å "formidle" positiv energi. Irl kan man booste folk sitt humør med å ha god energi selv. Da blir det mye lettere å snakke/tulle/flørte osv.

Det er noen jeg har hatt super god kjemi med på nett og jeg tror det i grunn var fordi de hadde samme type humor som meg :) Jeg tror at hvis man er trygg på seg selv så får man samme kjemi irl som på nett. Jeg har kun møtt en fra nettet og hun var litt redd for at vi ikke skulle ha samme kjemi irl, men jeg var ikke redd for det i det hele tatt :P Jeg hadde vært meg selv 100% på nett med henne så jeg var ikke redd for at hun ikke skulle like meg irl.

Endret av .-L-.
Skrevet

Kan være. I min samboers og mitt tilfelle føler jeg at det stemte veldig godt ift nett og IRL.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja. Og man kan også ha veldig god kjemi over telefon, men overhodet ingen kjemi når man møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Fra mitt ståsted så syntes jeg ikke man har (eller ikke har) "kjemi" på nettet, det krever jo egentlig fysisk tilstedeværelse. Men, man kan ha en god tone når man skriver til hverandre, samme type humor, interesser etc.

Anonymous poster hash: dc1e3...41a
AnonymBruker
Skrevet

Naturligvis. Det er derfor nettdating sjelden fører til langvarig forhold IRL.

Anonymous poster hash: bd4a4...b02

Har sett mange som har møtt den rette på nettet. Spørs jo hvem man møter da og hvor..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg møtte kjæresten min på nettet, og vi hadde like god tone irl som på nettet.

Anonymous poster hash: 75156...7fe
AnonymBruker
Skrevet

Kan være. I min samboers og mitt tilfelle føler jeg at det stemte veldig godt ift nett og IRL.

Oi, har dere vært sammen lenge da? :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at når man møter så mange forskjellige mennesker på nettet og har veldig lyst til å finne en kjæreste så går man på datingsider og er litt desperate, velger og vraker. Da syns ikke jeg det er megastor sjangse for at man finner den rette eller har kjemi på ekte. Kjærligheten kommer jo til deg. Men man møtes tilfeldig og har en veldig god tone uten at begge parter er supergira på kjæreste, så blir det to forskjellige ting.

Min mening da!

Gjest New_Girl
Skrevet

Det er nok en del som blir skuffet når de møtes ja. Men for min del var jeg veldig betatt når jeg snakket med mannen min på nett, og det ble bare forsterket når vi møttes første gang :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg møtte kjæresten min på nettet, og vi hadde like god tone irl som på nettet.

Hva gjorde dere på første "date" og hvor møttes dere på nettet? :)

Skrevet

Man må nok regne med å møte noen personer før man finner en man klikker like godt med i virkeligheten tror jeg. Men så kan man jo være heldig også:)

Skrevet

Oi, har dere vært sammen lenge da? :danse:

3 1/2 mnd. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde dere på første "date" og hvor møttes dere på nettet? :)

Han bodde hos meg i en uke. Jeg henta han på flyplassen. Gikk veldig bra altså :)

Vi spilte et spill begge to. Så var spillet nede, og han skreiv melding til meg på facebook. Endte med at jeg adda han som venn, sånn at jeg kunne si ifra når spillet var nede. Så snakka vi bare mer og mer. Så i telefon, og hver eneste dag. Deretter møttes vi :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det må jo bli to helt forskjellige ting?! Kjemi merker en vel kun irl?

Kunne ikke tenkt meg å gå for nettdating.

Vet om flere som både skriver og snakker godt for seg,men ingen av de har jeg kjemi med.

Så bruke tid og ta sjanser på den måten,ville jeg ikke orket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...