AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Fant du noen gang igjen en du var like glad i? Fant du en du hadde det like fint med? Fant du en kjærlighet som var større? Fikk du det bedre. Hilsen forlatt, fortvila og med kjærlighetssorg.Anonymous poster hash: 5cd8b...999 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Nei, jeg gjorde ikke det. Anonymous poster hash: 7a117...376
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Nei, nå var det da jeg som forlot henne…. Men denne gangen kommer jeg ikke tilbake. Denne gangen må hun selv få øynene opp og hente meg inn igjen. Inntill det skulle skje (noe som er fullstendig usannsynlig), så nyter jeg livet uten henne Anonymous poster hash: 28a7d...4ff
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Nei, det kommer jeg aldri til å gjøre. Jeg kommer til å ha kjærlighetssorg resten av livet. Har møtt noen fantastiske menn etter det ble slutt men jeg sammenlignet de bare med exen Kommer aldri til å bli sammen med noen igjen da jeg ikke takler at jeg kan bli forlatt. Anonymous poster hash: ae0f0...180
Avalon Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Fant du noen gang igjen en du var like glad i? Nei, jeg fant en jeg ble enda gladere i.Fant du en du hadde det like fint med? Nei, jeg fant en jeg fikk det enda bedre med.Fant du en kjærlighet som var større? Ja.Fikk du det bedre? Ja. 1
Gjest doktor Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Hvis du ikke var slem og ble forlatt så var det ikke den rette. Og kjærlighet er ikke knyttet til en bestemt person, kjærlighet er noe godt og varmt som strømmer innenifra. Og den er ikke borte for alltid, den bare venter på at det skal bli trygt igjen. Fant du noen gang igjen en du var like glad i? Fant du en du hadde det like fint med? Fant du en kjærlighet som var større? Fikk du det bedre. Hilsen forlatt, fortvila og med kjærlighetssorg.Anonymous poster hash: 5cd8b...999 6
Avalon Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Hvis du ikke var slem og ble forlatt så var det ikke den rette. Og kjærlighet er ikke knyttet til en bestemt person, kjærlighet er noe godt og varmt som strømmer innenifra. Og den er ikke borte for alltid, den bare venter på at det skal bli trygt igjen. Utrolig bra sagt!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Har ikke troen på å finne noen bedre, men kanskje jeg kan finne en som demper smertene litt? Anonymous poster hash: 1a075...f65 1
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Å leve er å elske sies det. Kun du kan åpne hjertet ditt igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Å leve er å elske sies det. Kun du kan åpne hjertet ditt igjen. Men hva er vitsen med det når man blir dumpa uansett? Blir så dyrt med psykolog hver gang.. Gudene vet hvor mye penger jeg har brukt på psykolog etter jeg ble dumpa. Aldri mer! Anonymous poster hash: ae0f0...180
Ane Rikke Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Hei, doktor. Vil du bli kjæresten min? Har uendelige mengder med kjærlighet å gi deg.
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Men hva er vitsen med det når man blir dumpa uansett? Blir så dyrt med psykolog hver gang.. Gudene vet hvor mye penger jeg har brukt på psykolog etter jeg ble dumpa. Aldri mer! Anonymous poster hash: ae0f0...180 Har ikke psykologen lært deg noen teknikker du kan bruke når du kjenner deg nedtrykt pga dette? Om du tenker at du blir dumpa uansett, så er det nettopp det som vil skje. Livet er et sjansespill. du kan henge med, du kan ta deg pauser, du kan holde avstand og du kan spille et offer. Eller du kan innse at ok du lærte noe, og så begynne å se på hva som må til for at du skal ha det bra, enten du har kjæreste eller ikke.
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Hei, doktor. Vil du bli kjæresten min? Har uendelige mengder med kjærlighet å gi deg. Sant han er sjarmerende?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Har ikke psykologen lært deg noen teknikker du kan bruke når du kjenner deg nedtrykt pga dette? Om du tenker at du blir dumpa uansett, så er det nettopp det som vil skje. Livet er et sjansespill. du kan henge med, du kan ta deg pauser, du kan holde avstand og du kan spille et offer. Eller du kan innse at ok du lærte noe, og så begynne å se på hva som må til for at du skal ha det bra, enten du har kjæreste eller ikke. Nei, det eneste hun sa var at jeg måtte "jobbe med meg selv" og finne meg en ny mann. Særdeles dårlige råd. Min erfaring er jo at det blir slutt uansett da, og jeg blir gæren av å ikke ha kontroll på NÅR det blir slutt og hvordan. Derfor jeg har kuttet ut dating helt for jeg har et unormalt høyt kontrollbehov når det gjelder mennesker. Anonymous poster hash: ae0f0...180
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Hei, doktor. Vil du bli kjæresten min? Har uendelige mengder med kjærlighet å gi deg. Kjærlighet i underlivet? Anonymous poster hash: ae0f0...180
Nuttery Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Fant du noen gang igjen en du var like glad i? Nei.Fant du en du hadde det like fint med? Nei.Fant du en kjærlighet som var større? Nei.Fikk du det bedre. Ja.
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #18 Skrevet 18. mai 2014 Nei, det eneste hun sa var at jeg måtte "jobbe med meg selv" og finne meg en ny mann. Særdeles dårlige råd. Min erfaring er jo at det blir slutt uansett da, og jeg blir gæren av å ikke ha kontroll på NÅR det blir slutt og hvordan. Derfor jeg har kuttet ut dating helt for jeg har et unormalt høyt kontrollbehov når det gjelder mennesker. Anonymous poster hash: ae0f0...180 Det var jo veldig nyttig. Kun "jobbe med deg selv"? Uten å gi deg forslag til hvordan du kunne gjøre det? Dersom jeg forstår deg rett, må du først sortere hvorfor du har behov for kontroll osv, og deretter finne ut hva som gir deg balanse og som Doktor nevner, hva som gjør deg trygg. Spør deg selv, skriv det ned, tygg på det. Og se hva du kjenner av følelser og hvilke tanker og minner som kommer opp. Om du er interessert, les om kognitiv terapi og typiske selvhjelpsbøker. Det spiller ingen rolle hvilken du velger, poenget er å bygge opp den indre gode følelsen og forsterke selvtillit og selvverds (?) følelsen. Sikkert feil ord, men jeg håper du forstår hva jeg mener. Jeg er ingen ekspert, men jeg vet en ting. Skal jeg ha det bra i et forhold, må jeg lytte til meg selv og finne ut hva som er bra for meg og hva som ikke er bra for meg. I tillegg, kommunikasjon. I tillegg også enkelte grunnleggende krav som jeg ikke kan fire på.
Neva Skrevet 18. mai 2014 #19 Skrevet 18. mai 2014 Ja, jeg har det Samtidig har jeg innfunnet meg med at jeg aldri vil komme meg helt over min første kjærlighet, men jeg prøver å se positivt på det; da var det noe ekte og varmt Men nå i dag er jeg veldig, veldig glad det ikke funket så jeg møtte den virkelige mannen i mitt liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå