AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Sjekket face i dag. Hva får en 38 år gammel dame til å ta portrettbilder av seg selv ganske ofte og legge ut? Nærbilde. Nysminket og dollet opp. Det hun ikke forstår er vel at vi legger merke til all botoxen. Hun la ut nytt til 17 mai, nå har hun fått hamsterkinn av botoxen. Tipper det er en gang i mnd hun gjør dette. Er det vanlig? Så var det en oppdatering. En dame skryter av familien sin på 17 mai, vi feiret og jeg er så glad i de, vi har aldri kranglet eller noe. Så får hun svar fra en: DU er heldig du, dessverre er det ikke sånn i vår familie. Så det kan jeg ikke skryte av. Hva,tenkte jeg. Vel,det har vært noen feider der i familien. Hun er den typen om hun kommer i krangel med folk,så snakker hun ALDRI til de igjen. Og hun kan være stygg når det er noe. Saken er det at hun har hele sin familie på samme sted. Er dette noe å legge ut? Uansett hva som skjer i en familie,så er man lojal og ikke utleverer de offentlig? Anonymous poster hash: 41d5b...499
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Man får ikke hamsterkinn av botox. Hva er det som gjør at du føler så sterkt behov for å disse henne? Synes du ikke det er greit at damer på 38 tar bilder av seg selv? Som min mor ville ha sagt "nå synes jeg du bør ta et oppgjør med deg selv, TS". Når det gjelder den andre saken: Generelt sett er utlevering av andre folk en uting på facebook, ja. Det er pinlig og unødvendig, og det virker som mange ikke tenker over hvor mange som egentlig kan lese (jf for eksempel hva folk skriver i kommentarfeltet på nettaviser). Anonymous poster hash: 58e20...add 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook? ..er veldig kjekk. Anonymous poster hash: afc19...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå