netpuppy Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Nå har jeg da bodd i Bergen en stund og har prøvd et par frisører, men har enda ikke funnet noen som jeg har vært skikkelig fornøyd med. Er det noen som har noen tips? Min erfaring er at frisører ofte er flinke med forskjellige typer hår. Den jeg har vært mest fornøyd med (der jeg bodde før) var for eksempel veninna mi ikke noe fornøyd med. Vi har helt forskjellig hår. Jeg har helt stritt, fint, glatt hår.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Huldra Øko-frisør ved Fløybanen Anonymous poster hash: 055a3...679
netpuppy Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2014 Digg hairstudio på Sundt Der har jeg vært og ble ikke så fornøyd.. Har du navn på noen som er spesielt flinke der?
Miss Lucky Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Der har jeg vært og ble ikke så fornøyd.. Har du navn på noen som er spesielt flinke der? Ååå. Faktisk første gang jeg har hørt noen som ikke ble fornøyd. Eller, jeg har vært misfornøyd selv en gang, da var jeg hos en trønderdame. Alle andre der har vært superflinke. Skal jeg gjøre noe nytt føler jeg meg tryggest hos sjefen sjøl Rune.
netpuppy Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2014 Ååå. Faktisk første gang jeg har hørt noen som ikke ble fornøyd. Eller, jeg har vært misfornøyd selv en gang, da var jeg hos en trønderdame. Alle andre der har vært superflinke. Skal jeg gjøre noe nytt føler jeg meg tryggest hos sjefen sjøl Rune. Kanskje jeg skal gi de en sjanse til? Jeg var der på formiddagen og hun som klipte meg gjespet hele tiden og så veldig trøtt ut, så kan jo ha vært det som var grunnen til at det ikke ble så bra. Får ta det litt senere på dagen hvis jeg drar dit igjen da, så kanskje de rekker å våkne litt
Miss Lucky Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har i alle fall blitt fornøyd hver eneste gang i 3 år, forutenom den ene gangen. Lykke til
Konstantin Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Jeg hadde samme problem som deg, så gikk jeg til raah frisør. Skikkelig flinke! Litt lang ventetid men sykt verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå