AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Syns det er litt koselig å se kjendiser som ikke bare lever ett liv med sus og dus, champagnebobler og limousine-turer. (Det er hvertfall ett image de fronter ganske ofte). Eller det komiske er vel å se kontrasten. En superbabe som kjøper maxi-bind eller film-kjekkasen som kjøper dasspapir. Har noen opplevd noen sånne øyeblikk? Såg Harald Zwart på flyet til Oslo nettopp, han satt rett foran meg på økonomiklasse gitt. Syns det var litt koslig egentlig Anonymous poster hash: bf652...322
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Jeg synes det er merkelig at folk bryr seg om hva kjendiser driver på med. 8
Antoinette Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Der jeg bodde før kunne du se halve Se&Hør handle mat, parkere bilen, rydde i hagen mm. men bor du der de bor så blir det jo sånn. Åpent Bakeri på Damplassen feks. kjendisorama...... :-) men de fikk gå i fred de, null problem og de aller fleste er hyggelige og normale folk.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Har sett Hank von Helvete. Synes det var veldig merkelig å se en person som har utlevert sitt privatliv så til de grader. Anonymous poster hash: d2b01...915 2
Deer Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 aldri sett en kjendis som har oppført seg normalt før 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Jeg var på fest sammen med Linn Skåber for noen mnd siden. Vi dansa sammen, hun var hyggelig. Anonymous poster hash: 8ec88...81b
Pomelo Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Syns også det er merkelig at folk bryr seg og lager styr om alt.. de er da mennesker de også. Så en artikkel på to sider der det var en kjendis (husker ikke hvem) som hadde kjøpt med seg dopapir.... JØSS?? Driter de også? Nei jøsses. 1
chouette Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Har sett Kurt Nilsen bakfull mer folkelig blir det vel ikke?
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Hadde en fuktig, hyggelig kveld med en kjendis. Ble mye latter og sang, samt mye fjas. Og når vi skulle legge oss for kvelden slapp han en fis som ikke bare hørtes, men den lukta også! Og jeg som trodde kjendiser ikke gjorde den slags Anonymous poster hash: 9def6...7cd
Fuglen Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Jeg så Jonas Gahr Støre på t-banen for ikke lenge siden. SYntes også det var litt koselig 1
makkapakka Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Går kjendiser på butikken og kjøper de mat og dasspapir som vi andre? det visste jeg faktisk ikke.
Gjest Citronella Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har mange såkalte kjendiser i min bekjentskapskrets. Men jeg møtte Channing Tatum på en bar i NYC. Han var veldig hyggelig, og mer sjarmerende enn jeg har sett ham i filmer. Og han spanderte en Dry Martini på meg, og var veldig interessert i midnattsol og isbjørner. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har mange såkalte kjendiser i min bekjentskapskrets. Men jeg møtte Channing Tatum på en bar i NYC. Han var veldig hyggelig, og mer sjarmerende enn jeg har sett ham i filmer. Og han spanderte en Dry Martini på meg, og var veldig interessert i midnattsol og isbjørner. Jeg hadde blitt så satt ut bare ved synet av han at jeg ikke hadde fått frem et ord.. Kan skjønne at man er vant til å se kjendiser hver dag dersom man bor i Oslo, men når man kommer fra bygda, så er det stooor stas å se kjendiser Anonymous poster hash: 443c7...96c
OppNedPåAlt Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Flertallet av kjendiser og kjente i Norge lever da vanlige liv. Joda, de tar kanskje limousin til en fest, men de handler brød og pålegg på matbutikken også. Det er litt annerledes i feks Hollywood der både lønnsjekken og fansen er annerledes enn her.
Puny Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 Jeg så hun Hadja Tajik, da hun var minister. Hun handlet på matbutikken med en livvakt... Det fikk meg til å tenke at det er noen gærninger der ute som har problemer med en norsk-pakistansk kvinne i politikken... det er nok ikke fordi hun var statsråd for kulturdepartementet som gjorde at hun trengte livvakt i butikken... litt trist egentlig... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå