Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Guttekvelder og jentekvelder er uungåelige. I mitt forhold respekteres det fra begge at på gutte og jentekveldene drar vi uten hverandre, men når det ender opp på byen er det da greit å gang på gang dra uten partneren sin å nesten si rett ut at "du får ikke lov å være med oss" når hun bare ser at jentene hennes er på byen så ringer de opp når vi er sammen først også dra ut med de? Jeg mener det kan skade et forhold av at man drar ut på byen gang på gang uten kjæresten, særlig da når dama overpynter seg i korte skjortser/fine kjoler og SKRYTER av alle mannfolka som prøvde seg på henne på byen. Er dette normalt i et langvarig forhold? Hun ble sjekket opp av en kar, som hun "avslo" men likevel sendte hun en venneforespørsel på facebook til han. Hva faen skjer er mitt spørsmål?

Anonymous poster hash: ef77b...2ba

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du burde kansje snakke med henne?,

det er jo ikke riktig at hun sier at hun oppfører seg på byen og så plutselig legge mannfolk hun treffer til på facebook.. høres ut som hun nesten lever livet ved siden av, om jeg kan si det sånn.

Jeg hadde jo spurt typen min om han ville vært med av og til,

og kle meg for og vise jeg har kjæreste ikke for og bli sjekket opp.

Så dette høres litt rart ut og syntes du burde snakke med henne om dette,

hun kan jo ikke drive på sånn her mot deg, det er litt for galt syntes jeg.

Endret av Dreamworld
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet for ei høne!!

Skjønar godt at du begynner å lure når ho legger til mannfolk på FB etter at dei har prøvd seg på ho.

IKKJE greit.

Anonymous poster hash: cc640...8f3
AnonymBruker
Skrevet

kjenner til situasjonen! opplevd samme. sett deg ned med hun og si at det ikke er greit. eventuelt så gjør du bare det samme tilbake. men letteste er å ta en alvorsprat med hun. det gjorde jeg. orka ikke se dama klenge på andre gutter, legge de til på facebook og prate i ettertid.

Anonymous poster hash: 3a900...2d3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...