Gå til innhold

Er du modig nok til å være med i et dating-tv-pogram på tv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du modig nok til å være med i et dating-tv-pogram på tv?Hva synes du om de som tør å være med?

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å være med. For tenk så offentlig man blir på private områder.

Anonymous poster hash: 29b48...264
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke hatt noen interesse av. Og jeg synes ikke det nødvendigvis er modig heller.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 6
Skrevet

Ingen av de som er med på slike programmer er seriøse så nei.

De er patetiske.

AnonymBruker
Skrevet

De er patetiske.

Jeg tror at de som er med kan være overfladiske ;)

Anonymous poster hash: 29b48...264

Skrevet

Jeg hadde aldri stil opp på et slikt program.

Syntes dating og forelskelse er privat og kunne aldri tenkt meg å dele det med "hele" Norge .

Syntes forsåvidt heller ikke at det er så veldig modig ...?!

• Liker 5
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Kunne aldri ha vært med.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er definitivt modig nok, men er alt annet enn pr-kåt nok.

• Liker 2
Skrevet

Nei, er verken oppmerksomhetssøkende eller pr kåt. Tror også jeg ville følt det var direkte pinlig til tider. Herregud, jeg blir jo flau av å se på hjemme i min egen stue av og til :)

• Liker 1
Gjest Steamboat
Skrevet

Er nok for feig, men ellers hadde jeg gjort det. Det å ha vært på TV drar damer.

• Liker 1
Skrevet

De hadde kastet meg ut før jeg kom så langt. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Modig nok er en ting, tror jeg er desperat nok :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har faktisk vært med på et dating-program. Sendte "frierbrev" bare på tull, og skrev helt idiotiske ting, og omdiktet litt på "call me maybe" (date me maybe?), og fyren syntes tydeligvis det var så morsomt at han bare MÅTTE treffe meg. Tenkte på det i et par dager før jeg svarte, og bestemte meg for at det er jo noe man får gjort bare en gang i livet, så hvorfor ikke? Hvordan det gikk er derimot en annen historie, men det var absolutt en morsom opplevelse :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Modig nok? Jeg synes ikke at en er modig når en er med på et datingprogram på TV.

Uansett.. Jeg ville aldri ha vært med på et slikt program. Jeg er ikke så offentlig av meg da. Jeg deler så å si ingenting på nett heller.

Anonymous poster hash: d8e71...be3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er patetiske.

Jeg er enig når det gjelder norske datingprogrammer. Amerikanske, slik som "The Bachelor" og "The Bachelorette", synes jeg er bedre. Jeg synes de er mye mer seriøse, selv om det er enkelte som kun er PR-kåte. Etter hva jeg har sett på skjermen så synes jeg flere av deltakerne virker oppegående og jordnære.

Anonymous poster hash: d8e71...be3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er om å gjøre å være modig på sånne programmer, men egosentrert, korttenkt og naiv m.m. er et must. Anonymous poster hash: 03c0c...c64

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet

Handler ikke om modighet. Folk som blottlegger seg slik på tv, skjønner jeg virkelig meg ikke på. :)

AnonymBruker
Skrevet

15 min of fame. :P

Anonymous poster hash: df7f5...027

AnonymBruker
Skrevet

Har nok litt for mye selvrespekt og sosial intelligens.

Anonymous poster hash: f1af4...08b
Skrevet

Så desperat er jeg nok ikke..

Skrevet

Det er sikkert flere programmer som hadde vært en gøy og annerledes opplevelse å være med på, men akkurat et dating program synes jeg er litt for kleint. Å blottlegge dating livet sitt for familien og hele Norge er litt for drøyt for min del, men skal inrømme at jeg liker å se på slike program! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...