Gå til innhold

"Break a rose" - samfunnets ypperste tenkere samlet på et sted (les: ironi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si engang jeg...

:rasende:

Gjest brutal_mann
Skrevet

https://www.facebook.com/groups/333896246733552/?fref=ts

Skremmende at det finnes mennesker med så mye hat i seg. De kan ikke ha det godt med seg selv altså.

Anonymous poster hash: 052a4...2f7

Jeg kommer ikke inn på den siden, men ut fra faksimilene over her så virker det som om mindre kunnskapsrike personer. Det er to tin som skjer hos meg da. Jeg kan ikke la være å humre over ironien i norskkravene. Jeg kan ikke la være å lure på hvorfor har disse menneskene endt opp med å hate så intenst? Hva gikk galt på veien?

Skrevet

Tråd ryddet for identifisering og kopirett

kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, fasinerer meg litt hvordan alle som sprer slik dumskap alltid(!) har gått "livets hard skole" på facebook, eventuelt en ny jeg så nå "livets KNALLharde skole". I tillegg har de gjerne diverse mellomnavn(Fiktive navn mod, så slapp av); Benny "engagutt" Hansen, Tove "giraldriopp" Svendsen osv.

Kan jo ikke gjøre annet enn å le, og samtidig være taknemmelig for at man fikk foreldre med litt mer vett i skallen.

Anonymous poster hash: dfd9a...df5
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Folk uten utdanning blir -ofte- dumme og paranoide. Ser også på sosiale medier hvordan de sprer "nyheter" fra tullenettsteder, (ikke lov med Marsipangris til jul pga muslimene, ikke lov med div. tradisjonelle norske feiringer pga muslimer, ikke lov med nisselue, men lov med utenlandske flagg på 17.mai osv). Juger for å skape frykt. Ingen av disse sakene er tilfelle, men det markedsføres på Facebook av "livets harde skole"-gjengen som absolutte sannheter. Kunnskap er en fin bil.

Anonymous poster hash: 1dcc7...309

• Liker 1
Skrevet

Hehe, fasinerer meg litt hvordan alle som sprer slik dumskap alltid(!) har gått "livets hard skole" på facebook, eventuelt en ny jeg så nå "livets KNALLharde skole". I tillegg har de gjerne diverse mellomnavn(Fiktive navn mod, så slapp av); Benny "engagutt" Hansen, Tove "giraldriopp" Svendsen osv.

Kan jo ikke gjøre annet enn å le, og samtidig være taknemmelig for at man fikk foreldre med litt mer vett i skallen.

Anonymous poster hash: dfd9a...df5

Livets KNALLharde skole= universitetsvarianten? :P

Jeg er ellers enig i at det er mye hatefullt,men også begredelig, ulogisk og selvmotsigende, og noen ganger rasende festlig og tragisk på samme tid, på slike FB-grupper.

AnonymBruker
Skrevet

uffda.. så innvandrer fiendtlig og hatefull man skal være da!

Og fryktelig dårlig i norsk....

Umulig å ta de seriøst:)

Anonymous poster hash: 55412...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...