Zeenia Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Noen som har prøvd dette?Det reklameres voldsomt for det nå,og kiloene skal renne av iflg reklamen.Innholdet i disse pillene er forskjellige frukter og en alge,som skal rense kroppen og sette fart på forbrenningen. Etter 5 dager har jeg ikke merket noe som helst.Virkningen skulle komme omtrent samme dag(utrensning,væsketap)..er redd det var nok en flopp.. Noen som har forsøkt?
Gjest Runforit Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Om tabletter hadde funket så hadde ikke overvekt vært et problem. Tipper det står med liten skrift: kombineres med godt kosthold med moderat underskudd og trening. Bortkastedet penger.
Zeenia Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2014 Om tabletter hadde funket så hadde ikke overvekt vært et problem. Tipper det står med liten skrift: kombineres med godt kosthold med moderat underskudd og trening. Bortkastedet penger. haha skjønner hva du mener..men ingen liten skrift å se..tvert imot.En kunne fortsette å spise som før,og vekttapet var permanent:)Det skal de ha;de skiller seg iallefall ut
Gjest Runforit Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 haha skjønner hva du mener..men ingen liten skrift å se..tvert imot.En kunne fortsette å spise som før,og vekttapet var permanent:)Det skal de ha;de skiller seg iallefall ut Kast pillene og spis rett mat kombinert med trening Hva er høyde, alder og vekt? Trener du noe?
Zeenia Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2014 Kast pillene og spis rett mat kombinert med trening Hva er høyde, alder og vekt? Trener du noe? Jeg er 175 og ca 73 kg,46 år.Det er bare noen kg jeg selv føler skulle vært borte før bikinisesongen.Har ikke noe mål om å bli syltynn.Joda,jeg trener noen ggr i uken til Jillian Michaels videoene,og har gjort det i årevis.Problemet er nok at jeg skeier ut med diverse altfor ofte.Tenkte derfor at noen piller som demper appetitt og søtbehov kunne hjulpet.
Gjest Runforit Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er 175 og ca 73 kg,46 år.Det er bare noen kg jeg selv føler skulle vært borte før bikinisesongen.Har ikke noe mål om å bli syltynn.Joda,jeg trener noen ggr i uken til Jillian Michaels videoene,og har gjort det i årevis.Problemet er nok at jeg skeier ut med diverse altfor ofte.Tenkte derfor at noen piller som demper appetitt og søtbehov kunne hjulpet. Spis heller mer proteiner og fett. Det metter fortere og lenger og stabiliserer blodsukkeret. Prøv å fråtse på kyllingfilet. Tar ikke lang tid før du er full Sammen med godt fett fra f.eks avokado/gode oljer/nøtter etc så vil du holde deg mett lenge. For energi så fokuser på de trege karbsene fra havregryn, søtpotet, fullkornsris/pasta(til middag skal du ikke ha mer enn en knytteneve ferdigkokt vare) og kjør på med masse grønnsaker. Ikke bare vil du merke at du blir mett fortere og holder deg mett lenger, men behovet for småspising utenom måltider vil forsvinne; sammen med søtsuget.
Zeenia Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2014 Spis heller mer proteiner og fett. Det metter fortere og lenger og stabiliserer blodsukkeret. Prøv å fråtse på kyllingfilet. Tar ikke lang tid før du er full Sammen med godt fett fra f.eks avokado/gode oljer/nøtter etc så vil du holde deg mett lenge. For energi så fokuser på de trege karbsene fra havregryn, søtpotet, fullkornsris/pasta(til middag skal du ikke ha mer enn en knytteneve ferdigkokt vare) og kjør på med masse grønnsaker. Ikke bare vil du merke at du blir mett fortere og holder deg mett lenger, men behovet for småspising utenom måltider vil forsvinne; sammen med søtsuget. Tusen takk for tips!Kyllingfilet liker jeg godt,så det vil gå greit.Skal se over kostholdet,og forsøke det du sier her:)
Gjest Runforit Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Tusen takk for tips!Kyllingfilet liker jeg godt,så det vil gå greit.Skal se over kostholdet,og forsøke det du sier her:) Og selvsagt andre proteinkilder da Karbonadeig, svinekjøttdeig, laks, egg etc. Kan iallefall love deg at du kommer merke noe på appetitten om du endrer litt på sammensetningen av måltidene dine; og ikke minst så vil magemålet krympe med endringen
Zeenia Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2014 Og selvsagt andre proteinkilder da Karbonadeig, svinekjøttdeig, laks, egg etc. Kan iallefall love deg at du kommer merke noe på appetitten om du endrer litt på sammensetningen av måltidene dine; og ikke minst så vil magemålet krympe med endringen Det høres lovende ut :)Siden jeg trener,merker jeg at jeg har behov for proteiner,så det blir mye kjøttdeig og egg også.Samt kokt skinke.Det må jeg ha litt av hver dag.Derfor har jeg en pakke smårett-skinke i kjøleskapet alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå