Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Kan ikke tro jeg skriver om dette.... Nå som jeg er hjemme om dagen ser jeg ofte Dr Phil på TV3. Etter dette kommer serien I gode og onde dager. Denne ser jeg ikke på, men det hander den står på i bakgrunnen. Det jeg undrer meg over, er at det er så mange rare karakterer. Mannlige sykesøstre med sminke, folk sperret inne i et hemmelig rom i biblioteket, folk med merkelige aksenter, mann med løsbart osv. Noen som kan forklare meg litt om hvorfor det er så mange rare folk med??
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Jeg så en del på denne serien for et par år siden, for det passet så godt i pausen på lesingen min (student). Og jeg undret meg over det samme da som du gjør nå, så det er nok ikke et godt svar på det. En annen ting som forundrer meg er at de fleste av de som var barn den gang jeg så er nå i tenårene, bortsett fra én som fremdeles er like gammel som han var da. I tillegg er det en underlig aldersforskjell på ungdommene. For noen år siden var noen 2-3 år mens andre var 10-12, men nå er de alle like gamle. :klø: Men Dr. Phil liker jeg, han har mye bra å si.
Malou Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 He he... Godt spørsmål. Selv har jeg en teori om at når en serie har pågått så lenge som denne har, så går forfatterne på et tidspunkt tomme for "everyday stories" og etter det tar det bare mer og mer av. Min unnskyldning for å vite noe som helst om denne serien er at jeg pleier å ha på TV'en i bakgrunnen når jeg jobber hjemme. Slutter aldri å forundre meg over hvor mange som blir besatt av djevler, blir kidnappet og holdt til fange, overtar andres liv etc. Jennifer
Gjest Elenath Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Det aldersgreiene har jeg lurt på også. Alle går fra å være 6 år til plutselig 15 - 16 :o
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Det aldersgreiene har jeg lurt på også. Alle går fra å være 6 år til plutselig 15 - 16 :o Dette har jeg ikke fått med meg. Fortell! men jeg ser jo at de fleste er mellom 19 og 29 år, men er hvernadres foreldre og barn om hverandre.... (med dertil hørende sminke) Også er det sånn at de slemme er *slemme*, med slemt utseende, skulende blikk og at alle tenker høyt når noen ikke skal høre.
Gjest Elenath Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Belle og hennes venner ble plutselig ti år eldre over natta, det samme med Shawn D som også var mye eldre en Belle før. Har ikke sett på det på en stund nå, men kikker innom innimellom bare for å se hvordan noen intriger ordnet seg. Holder å se på et par ganger i året så er man fullstendig oppdatert. http://www.bethsdayspage.com/days/index.html første gangen jeg så var når Marlena var besatt :o utrolige historier de finner på...
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 Mange av de som spiller har mer enn én rolle, men det er temmelig dårlig utkledning, litt ekstra sminke og en parykk og så er de plutselig en helt annen person. For et par år siden gjorde serien plutselig helomvending. Et par skuespillere ble byttet ut og alle barna som var fra 2-10 år ble plutselig tenåringer (og da samme alder uavhengig av tidligere aldersforskjell). Bortsett fra Will (Sami's sønn), han er enda like liten som han var før. Det er jo ganske svart-hvitt med tanke på hvem som er snill og slem, men det er jo ganske typisk amerikansk. Og det med at de tenker høyt er utrolig teit. Det er visst en av verdens lengstgående serier så den må være ganske populær.
Gjest Elenath Skrevet 14. juni 2004 #8 Skrevet 14. juni 2004 Mange av de som spiller har mer enn én rolle, men det er temmelig dårlig utkledning, litt ekstra sminke og en parykk og så er de plutselig en helt annen person. Men han mannen som er sykepleier er det vel for å ikke bli avslørt eller noe? Hun som spiller prinsesse Gina m.fl. har hatt mange roller opp gjennom årene ja
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #9 Skrevet 14. juni 2004 Mange av de som spiller har mer enn én rolle, men det er temmelig dårlig utkledning, litt ekstra sminke og en parykk og så er de plutselig en helt annen person. Er det sant??? :o
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #10 Skrevet 14. juni 2004 http://www.bethsdayspage.com/days/wherenow.html Eugene Bradford Disappeared in his time machine Eric Brady left town in August 2000 for an unknown location after being hit by a train and seeing Isabella's ghost Max Brady Max was last seen in 92 or 93. Not only has he not been seen since then, but he's also been totally forgotten. None of the Brayds seem to remember this brother and son of theirs. Skjønner nå mer av Joeys (Friends) jobb....
Gjest Elenath Skrevet 14. juni 2004 #11 Skrevet 14. juni 2004 det er bare så urkomisk man må jo bare følge med
Felicia Skrevet 14. juni 2004 #12 Skrevet 14. juni 2004 første gangen jeg så var når Marlena var besatt :o utrolige historier de finner på... Det var første gangen jeg også så dette. HOldt på å le meg ihjel da dama hang i løse lufta, rullet med øynene og snakket med djevelstemme. Jeg syntes det er helt fantastisk for noen historier de finner på og sniker meg til en titt de få gangene i året jeg er hjemme på en hverdag. Det har som regel ikke gått mer enn et par timer i serien når det er 6 mnd siden sist jeg snik-så en episode
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #13 Skrevet 14. juni 2004 Ja, de har i allefall hatt det fra tid til annen. Vet ikke om det er slik akkurat nå, men det ser du i såfall tydelig. Husker spesielt en kvinne som ikke kunne få barn og skulle få en annen kvinnes barn. Det var samme skuespiller som spilte begge, men da hun var den gravide tok hun på seg briller, parykk og løstenner. Det så helt teit ut.
Gjest Poirot Skrevet 14. juni 2004 #15 Skrevet 14. juni 2004 Det var samme skuespiller som spilte begge, men da hun var den gravide tok hun på seg briller, parykk og løstenner *latterkrampe på gulvet*
Gjest GreenSky Skrevet 14. juni 2004 #16 Skrevet 14. juni 2004 Denne ser jeg ikke på' date=' men det hander den står på i bakgrunnen. [/quote'] Akkurat, ja! Sikker på at du ikke er en "smugkikker"? :-)
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 #17 Skrevet 14. juni 2004 Uff, dette minner meg om da jeg gikk på barneskolen. En venninne av meg og jeg var helt avhengig av I gode og onde dager. Vi løp hjem fra skolen hver dag, for å få med oss reprisen av gårsdagen episode som vi allerede hadde sett Nå er det vel minst 4 år siden jeg så en episode sist.
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #18 Skrevet 14. juni 2004 Huff, det minner meg om da vi ble ferdig med videregående og vi i vennegjengen skulle dra helt forskjellige steder (forskjellige land til og med) etterpå, og vi skulle derfor avslutte med en koselig middag på restaurant. Men den ene kunne ikke komme, for hun måtte se Glamour på TV. Og hun hadde nettopp vært på ferie i to uker og hadde programmert alle videospillerne til å ta opp underveis og hang derfor etter ganske mye så hun følte ikke at hun kunne gå glipp av denne episoden. Det er vel unødvendig å si at vi ikke har kontakt lenger.
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 #19 Skrevet 14. juni 2004 Huff' date= det minner meg om da vi ble ferdig med videregående og vi i vennegjengen skulle dra helt forskjellige steder (forskjellige land til og med) etterpå, og vi skulle derfor avslutte med en koselig middag på restaurant. Men den ene kunne ikke komme, for hun måtte se Glamour på TV. Og hun hadde nettopp vært på ferie i to uker og hadde programmert alle videospillerne til å ta opp underveis og hang derfor etter ganske mye så hun følte ikke at hun kunne gå glipp av denne episoden. Det er vel unødvendig å si at vi ikke har kontakt lenger. Ok, da har det gått litt vel langt gitt.
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #20 Skrevet 14. juni 2004 Ok, da har det gått litt vel langt gitt. Ja, ikke sant. Men da vet man hvem som er ens virkelige venner. Jeg kunne forstått det om vi ble bortprioritert for Friends eller noe annet av kvalitet, men Glamour?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå