Gjest Jamila Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Fotball EM. Jeg liker fotball. TV'n har streika. Butikkene som selger tv-ting er stengt. Jaja, da blir det nettkveld. (øh, kanskje feil forum?)
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Kanskje det Etter avstemningen min for litt siden om fotball, viste det seg at flertallet her inne ikke liker fotball Men for all del, hver sin smak
simsalabim Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Da kan du få låne tv`n min,for jeg liker ikke fotball :-)
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Da kan du få låne tv`n min' date='for jeg liker ikke fotball :-)[/quote'] Men, sånn liten digresjon: er det egentlig noe bedre å være totalt avhengig av Glamour/Hotell Cæsar/reality-serier hver eneste dag enn det er å ønske å se fotball-EM et par uker i året?
LilleBille Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Ser hverken Glamour eller Hotel Cesar - eller fotball VM jeg ... - liker BBC prime - garantert fotballfri sone nå under VM..
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 Ser hverken Glamour eller Hotel Cesar - eller fotball VM jeg ... Ikke jeg heller (derfor jeg tillater meg å påpeke det ). - liker BBC prime - garantert fotballfri sone nå under VM.. Jeg også. BBC Prime er favoritten i disse dager, og Discovery. :-)
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Ahh.. jeg er så glad at det ikke er noe jeg følger med på som går hver dag! (Det eneste jeg må få med meg er C.S.I, men så er det bare en gang i uka da)
Gjest Jamila Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Jammen..jammen... tv'n er jo GONE, så det blir INGEN TV i det hele tatt! Og det betyr ingen CSI, ingen BBC Prime (eller BBC Food som jeg liker) eller.... eller... nyheter for den saks skyld!! :synessyndpåmegsjølsmiley:
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Jammen..jammen... tv'n er jo GONE' date=' så det blir INGEN TV i det hele tatt! Og det betyr ingen CSI, ingen BBC Prime (eller BBC Food som jeg liker) eller.... eller... nyheter for den saks skyld!! :synessyndpåmegsjølsmiley:[/quote'] Du får gjøre som i gamle dager, lese en bok eller to
Suzy Skrevet 15. juni 2004 #12 Skrevet 15. juni 2004 Ser hverken Glamour eller Hotel Cesar - eller fotball VM jeg ... - liker BBC prime - garantert fotballfri sone nå under VM.. Savner BBC Prime
Suzy Skrevet 15. juni 2004 #13 Skrevet 15. juni 2004 Øh Jamila.. var det lørdagsfesten som gjorde av med tv'n??? :o Jeg syns innmari synd på deg jeg - hadde blitt gær'n uten tv'n :trøste:
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #14 Skrevet 15. juni 2004 Jammen..jammen... tv'n er jo GONE' date=' så det blir INGEN TV i det hele tatt! Og det betyr ingen CSI, ingen BBC Prime (eller BBC Food som jeg liker) eller.... eller... nyheter for den saks skyld!! :synessyndpåmegsjølsmiley:[/quote'] Huff da. :trøste: TV klarer jeg meg egentlig fint uten, men hadde PC'en sagt farvel hadde det vært verre. Strømmen gikk i to timer for et par mnd siden, og jeg var helt alene om kvelden og begynte å innse hvor avhengig man er av TV og PC. Jeg elsker å lese da, men ikke på tvang fordi det er det eneste å gjøre. :-?
LilleBille Skrevet 15. juni 2004 #15 Skrevet 15. juni 2004 Jammen..jammen... tv'n er jo GONE' date=' så det blir INGEN TV i det hele tatt! Og det betyr ingen CSI, ingen BBC Prime (eller BBC Food som jeg liker) eller.... eller... nyheter for den saks skyld!! :synessyndpåmegsjølsmiley:[/quote'] :trøste: .. det blir jo noe helt annet...
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #16 Skrevet 15. juni 2004 Jeg savner veldig BBC Food. Vi hadde den på prøve 2 mnd, og jeg hadde den faktisk på fra jeg stod opp om morgenen og til rundt 17-18 tiden på kvelden. Hørte på i bakgrunnen og fulgte med når det var noe ekstra interessant. Men nå er det borte.
Gjest Jamila Skrevet 15. juni 2004 #17 Skrevet 15. juni 2004 Jeg savner veldig BBC Food. Vi hadde den på prøve 2 mnd' date= og jeg hadde den faktisk på fra jeg stod opp om morgenen og til rundt 17-18 tiden på kvelden. Hørte på i bakgrunnen og fulgte med når det var noe ekstra interessant. Men nå er det borte. Sant det er en glimrende kanal? Men siden vi ikke har fått fix på tv'n i dag så har jeg tatt konsekvensen: invitert meg bort på kaffebesøk i kveld og kjøpt to nye tykke bøker Og Suzy: nei, det var nok ikke lørdagens skyld....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå