AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Synes det er så vanskelig. Jeg har på en måte 2 vennegjenger. Det har flere ganger skjedd meg at jeg drar på feks. kino med den ene, men møtt den andre på samme kinoen. Synes det er så vanskelig å vite hvor man skal sette seg... Jeg går alltid bort og klemmer, hilser og snakker litt med de, før jeg setter meg med de jeg kom med. Men da føler jeg de blir sure, fordi de anakelig tok som selvfølge jeg skal sette meg med de. DEtte var et rotete innlegg, og det var bare et eksempel. Men håper noen skjønner hva jeg prøver å skrive. Har noen forslag hva jeg bør gjøre? får alltid en ubehagelig/uggen følelse når dette skjer. Anonymous poster hash: 9fb87...afa
Nuttery Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Men finner du ikke tanken på at du ikke ble bedt med av vennegjeng 2 litt vanskelig også?..
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Men finner du ikke tanken på at du ikke ble bedt med av vennegjeng 2 litt vanskelig også?.. det har jeg faktisk ikke tenkt over. ble trist nå ja, men da skal hvertfall ikke jeg ha dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 1ba13...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Tenker at du er heldig som har den problemstillingen. Det er vel ikke verre enn å holde seg til den du er med den dagen. Mange har ikke én vennegjeng en gang. Anonymous poster hash: 692bd...4e5 2
Jade Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Drar du på kino med vennegjeng 1,så setter du deg selvsagt med vennegjeng 1. Er det ikke uansett faste plasser når man bestiller billetter? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå