Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som har prøvd denne serien? Hvordan er den i forhold til all soft?

Clea

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

VELDIG BRA, Har brukt All Soft før men denne er MYE bedre anbefales.Har halvlangt litt frizzy hår ,litt striper,littsmåkrøllete. Den beste jeg har brukt til mitt hår ,har også brukt Sebastian Laminates den var også god,men ikkke så god. Kjøpte den pakkken med shampoo,balsam ,kur,og noe anti frizz som tas i etterpå eller når det er halvtørt eller tørt alt ettersom.kjøp på lookfantastic.com til ca 450 kr

Gjest Odense
Skrevet

Må berre si at jeg har nettopp fått pakken min fra HQhair, bestilte Redken extream..Har en del strper i håret så jeg trenger ekstra pleie...gleder meg til å prøve!!!! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Høres bra ut. Hvordan er lukten på smooth down?

(Lukten på all soft er heeerlig...)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

Lukten er er helt nøytral,ikke dårlig ikke god. Er enig at all soft lukter godt har den krukkka som kuren var i til knapper og div småting,og når jeg åpner den HERLIG.Men må si at Smooth Down GJØR mye mer for mitt hår ialllefall, og det er jo det viktigste.

Gjest Ethereal
Skrevet

Etter det jeg leste, er Smooth Down for hår som er "frizzy", men ikke nødvendigvis tørt eller skadet. Hår kan være frizzy uten nødvendigvis å være tørt, for eksempel grovt hår. All Soft er for tørt hår. Så da kan du velge og vrake. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...