AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Hei. Jeg er ei jente på 19 år som har vært sammen med kjæresten min i fire måneder. Jeg tar meg selv i å konstant savne han hvert bidige sekund jeg ikke er med han, og det gjør veldig vondt... Jeg er forelsket i han av hele mitt hjerte og skulle gjerne vært ved hans side hver dag om jeg kunne. Jeg synes bare det er ganske kjipt å gå rundt og ha det litt vondt hele tiden på grunn av savnet. Kanskje jeg er mer forelsket i han enn han er i meg... Er det normalt å savne noen så intenst som jeg gjør? Anonymous poster hash: eea38...e0e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Ja, i ungdomstiden oppleves ofte følelsene som mye sterkere enn når man blir voksen. Kjenner godt igjen det du sier om savnfølelelse og tristhet. Anonymous poster hash: cb95c...b0b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har det også sånn. Er snart 30år og har vært sammen med kjæresten i 4år <3 Anonymous poster hash: 087f3...def
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Er det noe jeg kan gjøre for å lindre savnet? Jeg har det også sånn. Er snart 30år og har vært sammen med kjæresten i 4år <3Anonymous poster hash: 087f3...def SÅ bra for deg Anonymous poster hash: eea38...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå