AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er overvektig og prøver å gjøre noe med problemet! Jeg trener bra og mye, og har fått meg PT. Jeg har alltid måttet jobbe hardt for å gå ned/holde vekten og må trene for å gå ned i vekt. Problemet er at jeg svetter mye når jeg trener og til vanlig, spesielt i lysken og under rumpeballene. Dette gjør at jeg blir rød og sår, og det svir noe fryktelig Noen som vet hva jeg kan gjøre med problemet? Nå er det så ille at jeg nesten ikke kan bevege meg! Anonymous poster hash: 7fcc7...71b
Erazor Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 For de som sliter med sårhet i lyskeområdet (for eksempel de som sykler mye eller bruker susp) er et godt råd å bruke talkum, sinksalve eller vaselin (litt avhengig av hvilken aktivitet man skal bedrive). I tillegg er det viktig å ha undertøy som sitter godt og ikke har kanter eller stoff som gnager ekstra på mot huden, for eksempel noen treningsboxershorts i god kvalitet. Jeg ville også ha vært svært nøye ved eventuell barbering, slik at ikke huden blir ekstra sår med inngrodde hår. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Ta svetteoperasjon Anonymous poster hash: e0172...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå