KaDust Skrevet 2. juni 2014 #21 Del Skrevet 2. juni 2014 1 juni mener du vel? Åååh ordentlige boller, det hørtes godt ut! Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 2. juni 2014 Vi er i juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. juni 2014 #23 Del Skrevet 2. juni 2014 Jepp, det er vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Gledens dag. Ferdig med alle eksamene mine og fått ny jobb Er så glad Dagens treningsøkt ble 20 min på tredemøllen(10km/t), 20 min på sykkelen (alpinprogram) og 10 min på ellipse, program 2, intervall. Nå sitter jeg i badekaret med kanelboller og Game of thrones. Er i så godt humør :D Blir mye jobbing fremover da. Både nåværende og den nye jobben nå i oppsigelsetiden. Blir omtrent hver dag, penger av det Endret 5. juni 2014 av Pepperbiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2014 #25 Del Skrevet 5. juni 2014 Gratulerer med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå