Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes
Skrevet

Hvorfor sverter folk øyenbrynene sine så det ser ut som de har en død bever over hvert øye? Jeg ser dette omtrent daglig, men på 17. mai så jeg maaaange som hadde overdimensjonerte, svarte buskete øyenbryn. Det er jo stygt som bare fy, og kan skremme fanden på flatmark. Tror damer at de er fine når de ser sånn ut? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de hadde gått sånn hvis de ikke hadde syntes de var fine sånn.

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Åh, er så enig. Denne "megabryn" trenden må ta slutt snart, for 99,9% av de som går rundt sånn kler det ikke. Svarte, overdimensjonerte, firkanta bryn overskygger jo resten av trekkene, uansett hvor pen man er sånn ellers.

AnonymBruker
Skrevet

Ja nesten like ille som den 90talls trenden med alt for tynne bryn. Jeg tror de blir blinde for størrelsen og så tegner de de større og større for hver gang. Ekstremt stygt. Vakre jentene som "ødelegger" hele utseendet med de stygge bryna.

Har ei i klassen som har slike bryn og hun sa hun tegnet de så store for å ta oppmerksomheten bort fra nesen. Hun her halvt iransk og har en litt sånn typisk ørnenese. Men bare litt. Hun er egentlig utrolig pen, men jeg klarer ikke å fokusere på annet enn bryna.

Anonymous poster hash: cab24...5f2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Det er jo helt forferdelig stygt. De som synes dette er fint, trenger å få sjekket synet sitt.

Gjest Pheel
Skrevet

Heller buskete, mørke bryn enn ingen med påtegning eller overnappede.

• Liker 4
Gjest MiezeKatze
Skrevet

Ja, det er grusomt! spesielt naar det er ekstremt tydelig at det er tenga paa... *gröss*

Skrevet

Hvorfor sverter folk øyenbrynene sine så det ser ut som de har en død bever over hvert øye?

:fnise::fnise:

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, det er grusomt! spesielt naar det er ekstremt tydelig at det er tenga paa... *gröss*

Ikke sant. De jeg så i går som hadde sånn, var jo direkte skremmende. Jeg skvatt da jeg så dem :overrasket:

Gjest MiezeKatze
Skrevet

Ikke sant. De jeg så i går som hadde sånn, var jo direkte skremmende. Jeg skvatt da jeg så dem

Ja, det eneste man ser er öyenbryn...

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg syns det er pent, jeg .. med slike tykke øyebryn.

http://primped.ninemsn.com.au/wp-content/uploads/2012/09/Cara-Delevingne-sass-bide.jpg

Se for eksempel på Cara Delevinge!

Jeg syns det er pent, jeg .. med slike tykke øyebryn.

http://primped.ninemsn.com.au/wp-content/uploads/2012/09/Cara-Delevingne-sass-bide.jpg

Se for eksempel på Cara Delevinge!

Det der var jo ingenting i forhold til det jeg snakker om! Skal se om jeg finner et bilde som kan illustrere hva jeg mener.

Skrevet

Det der var jo ingenting i forhold til det jeg snakker om! Skal se om jeg finner et bilde som kan illustrere hva jeg mener.

Do that! :) Jeg ble faktisk nysgjerrig nå haha. Tenk om jeg går rundt med slike øyebryn som tydeligvis alle hater :P

Gjest Whitestripes
Skrevet

Do that! :) Jeg ble faktisk nysgjerrig nå haha. Tenk om jeg går rundt med slike øyebryn som tydeligvis alle hater :P

Kanskje det var deg jeg så i går ;)

Morsomt! Det som dukket opp da jeg googlet, var link til en gammel tråd på KG om det samme :ler:

AnonymBruker
Skrevet

:ler:

Ja, men bare enda svartere, større og nærmest firkantet :P

Skulle nesten postet bilde av noen av mine Facebook-venner, men tror nok jeg må la være ;)

Anonymous poster hash: 6f919...216

Gjest MiezeKatze
Skrevet

Enig! Det er monsterbryn som dekker halve pannen jeg har problemer med :P

AnonymBruker
Skrevet

A_PnFFHCEAAUQQD.jpg

po3kp3qoao1couh.jpg

giant_eyebrows-159521.jpg

l-2020.jpg

Anonymous poster hash: cab24...5f2
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...