Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten litt redd for å gifte meg for det er så mye sånn at noen lurer på hva de har gjort galt og svaret blir: du er gift nå!

Sier at damene begynner å bestemme mer etter at de er gift osv, at ting forandrer seg? :fnise:

Kjæresten snakker litt om at han vil det, men jeg er så redd for å forandre meg og bli bitch rettogslett :P

Forandret noe seg hos dere?

Og hvor lenge har dere vært gift?

Anonymous poster hash: af726...906

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forandringer her, vært gift i litt over to år. Man forandrer jo ikke personlighet over natta bare fordi man får en ring på fingeren (gjelder normale, oppegående folk)

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Nå har vi ikke vert gift i mer en et år, men ingen endring her enn så lenge. Jeg har ikke blitt en sjefete hurpe og mannen er ikke blitt en tøffel :fnise: Ringen på fingeren har da ingenting å si for personligheten til mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Ja, han ble voldelig etter at vi giftet oss.

Men, det tror jeg heldigvis ikke skjer de fleste, og jeg håper og tror at den dagen min samboer og jeg gifter oss så vil lite eller ingenting forandre seg. Man føler kanskje sterkere trygghet, men jeg har troen på at jeg bare var veldig uheldig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært gift i over 20 år, vi har vel forandret oss smått og pent med alderen, men det skjedde ikke noen spesiell forandring fordi vi giftet oss.

Men jeg husker at jeg også var redd for det. Jeg trodde ikke at JEG skulle bli vanskelig, men jeg fryktet at han skulle bli mindre kjærlig, oppmerksom, deltagende. Jeg trodde ikke at han skulle merke noe, men et par måneder ut i ekteskapet sa han tydelig i fra at jeg måtte slutte å teste ham. Det hadde jeg gjort helt ubevisst. Så jeg tok meg i det, bad om unskyldning og slappet av. Og levde lykkelig ever after ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten giftet oss for ett år siden. Vi har kanskje blitt litt mere intime med hverandre og flinkere i senga, men sånn ellers mener jeg ikke noe har forandret seg særlig mye. Vi har muligens fått litt bedre humor sammen. :rolleyes:

Skrevet

Forandret seg på den måten at vi ble enda mer glad i hverandre og lykkelige. Elsker å være gift med hverandre. Aldri hørt om at noen har blitt hurper etter at de er gift, da har de isåfall vært det hele tiden :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...