Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt for 2 år siden og han truet med å "ta" meg. Snakket med han for 4 måneder siden, spurte hvordan det gikk osv. Han svarte og var helt blid, fortalte mye om jobben og om hvordan han trives. Ønsket meg også lykke til. Jeg nevnte det med den trusselen hans og da lo han bare men skrev ingenting mer. Jeg ville ikke spørre mer og grave men hvordan skal jeg tolke det? Han er skikkelig "bad" boy fyr og jeg har en liten mistanke om at han er en psykopat også!

Anonymous poster hash: 9ee49...b1a

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Slutt å ha kontakt med ham.

Og tror neppe du trenger bekymre deg etter to år.

Skrevet

2 år siden det er slutt og han har ikke tatt deg enda? Da kommer han ikke til å gjøre noe nå heller.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere sikker på at to år er nok for en psykopat ?

Ts

Skrevet

Hvordan vet du at han er psykopat? Har han blitt diagnosert?

Uansett så kommer han ikke til å gjøre deg noe.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor tar du kontakt med en person som har truet med å skade deg?

AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra ting han gjorde mot meg i slutten av forholdet og at han drepte vårt kjæledyr etter bruddet og truet meg så ja i mine øyner kan jeg kalle han for en psykopat.

Grunnen til hvorfor jeg tok kontakt var fordi han skyldte meg penger, det var da naturlig å spørre om hvordan det stod til i samme slengen. Prøver ikke være den som bærer mye hat i meg når folk har såret meg.

Men skal selvfølelig ikke ta kontakt med han flere ganger.

ts

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det bør være beløp på flere titusner han skylder deg for at du skal ta kontakt med en slik person. Om det er tre fire tusen, da anser en pengene som tapt og går videre.

AnonymBruker
Skrevet

Det var dessverre nærmere 40 tusen som han betalte litt etter litt hver måned. Nå er han ferdig med å betale meg så da trenger jeg ikke ha noe kontakt med han.

Tenk at han drepte hunden min :( det er de pengene han betalte tilbake som hunden kostet.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...