Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig ut fra et utall tråder her inne at veldig mange kvinner har vært i forhold med menn som i følge dem selv er psykopater. Som en normalt grei og snill mann er det frustrerende å merke seg at kvinner dras mot menn som behandler dem som dritt. Er det slik kvinner egentlig vil behandles, kanskje? Noe må det være.

Kan du, kjære kvinne, forklare hvorfor du ble sammen med en psykopat?

Anonymous poster hash: 9963e...04a

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NOEN kvinner. Ikke alle.

Når det er sagt: Utrolig mange som kaller eksen sin selv om han ikke er det. Litt for lett å blande psykopat og drittsekk.

Anonymous poster hash: 555ae...d34
  • Liker 6
Skrevet

Det har altså ikke slått deg at folk som har psykopatiske trekk er jævlig flinke til å skjule dette frem til de har fått en evt. partner godt på tråden?

• Liker 13
Gjest Sprettballen
Skrevet

Kvinner tenner ikke på psykopater! Det står ikke "psykopat" skrevet i pannen til psykopaten, og det kan ta noen år før psykopaten viser sitt sanne ansikt.

Du stiller spørsmålet "er det slik kvinner egentlig vil behandles?"

Det finnes også kvinnelige psykopater, og mannlige ofre, så da kan vi snu spørsmålet: "er det slik menn egentlig vil behandles?"

Jeg regner med at ditt svar vil være "nei", og da vet du hva andre vil svare også.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det har altså ikke slått deg at folk som har psykopatiske trekk er jævlig flinke til å skjule dette frem til de har fått en evt. partner godt på tråden?

Mulig det, men noe må de ha gjort for å få damen på tråden også. Så det er det jeg lurer på. Nøyaktig HVA er det som er så tiltrekkende med psykopater?

Skrevet

Av samme grunn som at menn gjør det, tenker jeg?

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Disse - uansett kjønn - skrur på sjarmen så til de grader, for å få vedkommende på kroken. Dersom man ikke har erfaring nok til å forstå at noen er "for" på etter kort tid med dyre gaver og sjarmerende adferd på grensen til det kvalmende så blir en vel kanskje smigret av å bli utsatt for så stor oppmerksomhet. Denne sjarmoffensiven trenger ikke vare lenger enn til en sitter godt og vel oppi det, for det kjennetegner ofte psykopater eller kontrollerende menn at man raskt blir isolert fra kritiske røster.

Ingen faller for en psykopat som viser sitt sanne ansikt fra dag en.

AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn som at menn gjør det, tenker jeg?

Skal man tro hva man leser på KG så er det ikke en eneste kvinne som ikke har vært i et forhold med en mann som manipulerte dem, var serieutro og generelt ødela dem psykisk. Det er veldig få menn som har vært i tilsvarende forhold. Så derfor lurer jeg på konkret hva som er så tiltrekkende med disse mennene? Er det mulig å få et svar på det?

Gjest Sprettballen
Skrevet (endret)

Mulig det, men noe må de ha gjort for å få damen på tråden også. Så det er det jeg lurer på. Nøyaktig HVA er det som er så tiltrekkende med psykopater?

Jeg leste et eksempel om en kvinnelig "psykopat" i denne tråden.

Bytt ut ordene "søt og uskyldig", med "sjarmerende og snill", så har du et godt eksempel på hvordan en mannlig psykopat kan gå fram.

En kamerat fikk seg kjæreste.

Hun var den søteste, snilleste, og mest uskyldige jente han noen gang hadde møtt.

Hun viste med all tydelighet at hun elsket å være med ham, og om han ville møte venner eller familie satte hun trutmunn, og sa "er ikke jeg nok for deg? Hvis du blir hjemme så skal jeg...." på en søt, fleipete måte, og han holdt seg stort sett hjemme.

Hun stellet og stullet for ham, vasket hus, laget mat, forførte ham flere ganger om dagen, og var den kjærligste og beste kjæresten han kunne hatt.

Hun viste ingen tegn på å være en drittsekk.

Etter to - to og et halvt år - flyttet de sammen.

Da gikk det ikke lang tid før han fikk se kontrollbehovet hennes.

Hun hadde på forhånd, gjennom sin søte og uskyldige framtoning, isolert ham fra venner og familie, og ingen så derfor hvordan han visnet etter at hun flyttet inn.

Han ble kuet og mishandlet.

Han tok mot til seg en gang, og tok igjen med henne etter at hun hadde skadet ham, og da tok hun på seg det uskyldige ansiktet, gråt sine krokodilletårer, og anmeldte hun ham for mishandling.

I 10 år bodde han sammen med henne før han klarte å komme seg ut av hennes grep, og da hadde han mistet alt.

Alle sparepengene, huset, bilen, livsmotet, selvtilliten - alt!

En kjekk, snill, mann på 35 år hadde blitt redusert til en livstrett "gamling" som så ut som om han var 90.

Endret av Sprettballen
  • Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Skal man tro hva man leser på KG så er det ikke en eneste kvinne som ikke har vært i et forhold med en mann som manipulerte dem, var serieutro og generelt ødela dem psykisk. Det er veldig få menn som har vært i tilsvarende forhold. Så derfor lurer jeg på konkret hva som er så tiltrekkende med disse mennene? Er det mulig å få et svar på det?

Du har fått svar!

Det står ikke psykopat skrevet i pannen.

De er sjarmerende, manipulerende samt de bryter ned og isolerer offeret.

Det er flere mannlige psykopater enn kvinnelige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste et eksempel om en kvinnelig "psykopat" i denne tråden.

Bytt ut ordene "søt og uskyldig", med "sjarmerende og snill", så har du et godt eksempel på hvordan en mannlig psykopat kan gå fram.

Interessant hvordan enkelte kvinner blir på defensiven med en enste gang når man spør et bittelitt kritisk spørsmål. Jeg lurer ikke på den ene mannen som ble sammen med en kvinnelig psykopat, jeg lurer på hvorfor de flere hundre eller flere tusen kvinnene her inne ble sammen med en mannlig psykopat. Og det holder ikke med "han var sjarmerende".

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Interessant hvordan enkelte kvinner blir på defensiven med en enste gang når man spør et bittelitt kritisk spørsmål. Jeg lurer ikke på den ene mannen som ble sammen med en kvinnelig psykopat, jeg lurer på hvorfor de flere hundre eller flere tusen kvinnene her inne ble sammen med en mannlig psykopat. Og det holder ikke med "han var sjarmerende".

Det er interessant med menn som deg som ikke skjønner at de ordlegger seg på en litt flatterende måte!

Du har fått svar! Om ikke det er godt nok for deg, anbefaler jeg deg å skaffe kunnskap om emnet på egenhånd!

Google det og les selv!

Endret av Snuppi
Skrevet

1. Hvor mange kvinner tror du IKKE skriver innlegg på KG, og som er i gode fungerende forhold. Det er jo ikke noe poeng i å søke råd hvis man ikke har problemer?

2. Dette er Kvinneguiden, med størst andel kvinner. Kanskje ikke så rart at du ikke ser så mye innlegg fra menn som opplever det samme.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er interessant med menn som deg som ikke skjønner at de ordlegger seg på en litt flatterende måte!

Du har fått svar! Om ikke det er godt nok for deg, anbefaler jeg deg å skaffe kunnskap om emnet på egenhånd!

Google det og les selv!

Nei, jeg kan ikke Google personlige opplevelser. Jeg lurer nemlig på hvorfor du som kvinne ble sammen med en psykopat, nå du sannsynligvis hadde en haug normale menn å velge mellom. Hva var det med psykopater som gjorde at du valgte ham?

Gjest brutal_mann
Skrevet

En utfordring er at vi har mange mennesker av begge kjønn i dette landet som ikke føler noe særølig med egenverdi. Mennesker som erhjertevarme og omsorgsfulle, men som aldri har fått respons på denne siden av sin personlighet. Da ender en opp med enkle ofre for dritttsekker og psykopater av begge kjønn. Ofrene føler ikek at de fortjener annet enn slike uønskede individer. Når en har mistet all tro på at en kan elskes av ,og fortjener å ha et forhold til, en skikkelig person med gode verdier da er det veldig vanskelig å bryte løs fra dette destruktive mønsteret. Når en er virkelig ensom på innsiden, da er det lett å tviholde på den ene som gir en noe oppmerksomhet. På tross av at denne personen er en kynsik person ikke tilbyr annet enn å utnytte sitt offer.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Kvinner tenner ikke på psykopater. De faller for det de tror en helt vanlig mann for akkurat de samme grunnene som alle andre faller for menn. Og så viser det seg at de ikke er gode senere.

Du skal lete lenge etter en kvinne som tenner på psykopater.

• Liker 11
Gjest Snuppi
Skrevet

Nei, jeg kan ikke Google personlige opplevelser. Jeg lurer nemlig på hvorfor du som kvinne ble sammen med en psykopat, nå du sannsynligvis hadde en haug normale menn å velge mellom. Hva var det med psykopater som gjorde at du valgte ham?

Gjør du deg selv litt dum her??

Det finnes tonnevis av info om dette emnet på nettet!

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner tenner ikke på psykopater. De faller for det de tror en helt vanlig mann for akkurat de samme grunnene som alle andre faller for menn. Og så viser det seg at de ikke er gode senere.

Du skal lete lenge etter en kvinne som tenner på psykopater.

Nei, jeg trenger ikke å lete lenge. KG er full av dem. Men det er interessant at nå som jeg lurer på hvorfor kvinner blir sammen med psykopater så er det plutselig ikke en eneste kvinne som noengang har møtt en psykopat.

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Tror du tenker på "vanlige"drittsekker,eller menn som behandler damer dårlig.

Psykopater er ikke så vanlige.

Du får svar,så le. Hvilken dame faller ikke for en som er sjarmerende,hjelpsom og oppmerksom?

Det er nemlig mange som er det,spesielt psykopater før de viser sitt sanne jeg. De liker dessuten kontroll,og damer liker nok også menn de får tillit til på den måten. Sakte men sikkert tar psykopater mer og mer kontroll. Du får lese deg opp litt på temaet. Så kanskje du godtar svarene du får.

Så LES skulle det stå.

Endret av Blomsterert
Skrevet

Hva er det du ikke forstår? Psykopaten oppfører seg eksemplarisk bra slik at man ikke skjønner at den er en psykopat... før man er dratt langt inn i det følelsesmessig, og det er da den begynner å vise sin sanne side.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...