AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er gravid i uke 36, med tvillinger. Rimelig tungt kan man si Samboer har eksamensuke. Mor og far har lyst til å ta med gutten på 2,5 år til Spania. De skal være der i en uke. Egentlig synes jeg det er alt for lang tid og alt for langt unna. Men samtidlig tipper jeg han har det "bedre" med morfar og mormor..masse bading og is framfor en mor som bruker 5minutter på å komme seg opp av soffan og en far som er opptatt med eksamen. Hva synes dere?Anonymous poster hash: cf75a...0b8
Silfen Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Seff. Det er jo kjempeherlig. Bading og is og moro. Go for it. 7
Gjest Jørild Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Dersom han kjenner foreldrene dine hadde jeg ikke tvilt. Sol og varme framfor eksamen og graviditet! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Han kjenner de veldig godt og forguder morfaren sin det er nok mor der er verst for, men samtidlig har jeg ikke så mye å tilby han akkurat nå TsAnonymous poster hash: cf75a...0b8
Gjest Runforit Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Seff skal han få reise til syden med besteforeldre som du stoler på! Han kommer til å kose seg ihjel og dere slipper å ha dårlig samvittighet for at dere ikke kan tilbringe masse tid på han akkurat nå. Endret 18. mai 2014 av Runforit 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Ja, er helt enige med dere. Men en leser jo på div. forum, deriblandt her inne, om tilknyttnig, ikke være lengre borte fra barne en det er i år osvosv. TsAnonymous poster hash: cf75a...0b8
Silfen Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Ja, er helt enige med dere. Men en leser jo på div. forum, deriblandt her inne, om tilknyttnig, ikke være lengre borte fra barne en det er i år osvosv. TsAnonymous poster hash: cf75a...0b8 Folk er gale. Det blir tatt for langt. Vi ser nå endelig at motvekten begynner å komme også, så kanskje folk innser at barn er individer og brorparten ikke trenger å bli behandlet som glass. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 La han dra! Han kommer til å storkose seg!Anonymous poster hash: efde4...5da 1
Gjest Jørild Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Du ødelegger overhode ingen tilknytning av å la han kose seg med besteforeldrene i en uke.
kaprifolen Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 2,5 år med noen han er trygg på, det hadde jeg ikke sett som noen krise! Bare flott situasjonen tatt i betraktning! (Så fremt han ikke er "sår" som karakter i utgangspunktet selvsagt.) Hadde ærlig talt vært mest "bekymret" for hvordan han ville håndtert det om babyene kommer mens han er borte...? Om han er forberedt på det? Hvis du er 36 uker på vei med tvillinger, er det én uke igjen til gjennomsnittlig fødselstidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Jeg blir satt igang 3 dager etter han kommer hjem. Og kommer de før, trengs det ikke å si det til han. Da får han høre det når han kommer hjem. Anonymous poster hash: cf75a...0b8
Leanne Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Synes absolutt gutten bør få reise på ferie, han kommer sikkert til å kose seg masse Det er og stor forskjell på om du reiser bort eller han... En uke med kos i syden med mormor og morfar vil virke mye kortere enn en uke hjemme med pappa mens mor er borte og han er hjemme og lengter etter deg..
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Høres ut som en super tur for pjokken. Anonymous poster hash: a524e...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå