Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått en melding av en dame på facebook, og jeg lurer på om jeg bør svare henne eller bare ligge unna?

Jeg har en elsker X, som bor i en annen by. Jeg trodde han var singel, men nå får jeg denne meldingen. Vi har møttes to ganger siste året og det har vært sex. Bør jeg informere om dette, eller bare la være å svare?

Meldingen er denne:

Hei. Du kjenner ikke meg, men jeg har vært kjæresten til X siste året. Jeg har sett deler av en chat, som gjør at jeg mistenker at han har hatt upassende kontakt med deg i samme tid. Jeg håper at du kan fortelle meg hva slags kontakt dere har hatt det siste året? Har det vært vennskapelig, eller har det vært noe mer? Jeg trenger å vite dette fordi jeg må vite om jeg kan stole på X og om jeg ønsker å fortsette å være sammen med han. Jeg håper du svarer meg, helst så raskt du kan. Mitt hode snurrer nå. Med vennlig hilsen, Y.

Anonymous poster hash: 63573...6d8
Videoannonse
Annonse
Gjest øst94
Skrevet

ÆRLIG. For all del.. Ærlig. Si at du heller ikke visste at han hadde kjæreste, at du trodde han var singel. Det er jo sant, men forholdsvis viktig å få med at han aldri nevnte noe om ho.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg bør svare? Jeg er så redd for å bli dratt med i noe drama. Og jeg vil jo ikke ødelegge for X, som jeg liker og har hatt kontakt med gjennom mange år.

AnonymBruker
Skrevet

"Hei. Ja, det stemmer vi hat hatt kontakt, og det kan kanskje bety at dere to har mye å snakke om. Jeg for min del visste ikke om deg, og hadde jeg visst, hadde det sett helt annerledes ut. Ønsker deg alt det beste, og beklager dersom dette skaper unødig stress for deg."

Ikke direkte innrømm noe - da kan hun bruke meldingen mot deg, eller snu han mot deg... Men vær ydmyk, og ÆRLIG, og ikke skyld på noen. Lykke til.

Anonymous poster hash: c8364...20b
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig. Det fortjener Y.

Anonymous poster hash: a1a28...310
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du svarer henne med sannheten. Det fortjener hun. Ville ikke du visst dersom du var henne? Han er jo tydeligvis er kronidiot som ikke er noe å samle på.

Endret av Evel
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Svar henne med sannheten.

AnonymBruker
Skrevet

Si at dere har hatt sex og at han ga uttrykk for at han var singel.

Dersom hun skriver mer, sier du at du ikke er interessert i å diskutere det - du har tross alt ikke gjort noe galt og vil ikke bli dratt inn i et drama. Bare gi henne sannheten og la det bli med det.

Anonymous poster hash: d48e9...946
  • Liker 4
Skrevet

Jeg hadde sagt det som det er. Si at dere har hatt sex, men at du ikke visste at han har kjæreste. Hun gir jo faktisk en god begrunnelse for hvorfor hun vil ha svar på dette - hun ønsker jo bare å vite om han er noe å satse på videre for henne. Og det er han tydeligvis ikke.

• Liker 3
Gjest Jørild
Skrevet

Da hadde jeg vært ærlig slik at hun hadde fått tatt det rette valget basert på sannhet.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Her er ærlighet det eneste som er riktig. Du har fått et direkte spørsmål, det krever direkte og ærlige svar. Her handler det om deg og din integritet. Det finnes ingen grunn for deg å dekke opp for din elsker. Hold din sti ren, det lønner seg i lengden.

Husk å være detaljert og nøyaktig om hvor og når slik at han ikke kan snu ting rundt og beskylde deg for noe. Lever solide faktaopplysninger.

Endret av Yulia
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så jeg bør svare? Jeg er så redd for å bli dratt med i noe drama. Og jeg vil jo ikke ødelegge for X, som jeg liker og har hatt kontakt med gjennom mange år.

Han har ødelagt for seg selv da han bestemt om å skjule deg at han var i forhold og å vær eutro mot henne. Han har verken vært ærlig mot deg elle rhenne, og her er det en dame som trenger sårt å vite hva hun skal i livet, som ber deg om hjelp og ærlighet. Vær ærlig med henne, og si ifra til ham ETTER å ha svart henne at du er skuffet over hans løgner.

Anonymous poster hash: 8b8df...905

• Liker 2
Skrevet

Du er allerede innvolvert. Det eneste riktige er å gi denne stakkars jenta svar.

Hun har blitt elendig behandlet lenge nok. Ikke av deg enda. Men juger du vil du bli delaktig i sviket. Tenk hva det kostet henne å skrive den e-posten.

Hva om det var deg. Ha litt empati!!

• Liker 3
Gjest Blyanten
Skrevet

Jeg har akkurat fått en melding av en dame på facebook, og jeg lurer på om jeg bør svare henne eller bare ligge unna?

Jeg har en elsker X, som bor i en annen by. Jeg trodde han var singel, men nå får jeg denne meldingen. Vi har møttes to ganger siste året og det har vært sex. Bør jeg informere om dette, eller bare la være å svare?

Meldingen er denne:

Hei. Du kjenner ikke meg, men jeg har vært kjæresten til X siste året. Jeg har sett deler av en chat, som gjør at jeg mistenker at han har hatt upassende kontakt med deg i samme tid. Jeg håper at du kan fortelle meg hva slags kontakt dere har hatt det siste året? Har det vært vennskapelig, eller har det vært noe mer? Jeg trenger å vite dette fordi jeg må vite om jeg kan stole på X og om jeg ønsker å fortsette å være sammen med han. Jeg håper du svarer meg, helst så raskt du kan. Mitt hode snurrer nå. Med vennlig hilsen, Y.

Ville kanskje bare svart bekreftende på hennes mistanker og deretter konfrontert ham.

Skrevet

Jeg ville også ha svart ærlig. Det hun har jo allerede en mistanke, så jeg syns du kan være såpass real å bekrefte mistankene hennes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet ville jeg vært ærlig da du også har vært uvitende.

Hun spør deg ganske respektfullt synes jeg, og det høres ut som om denne fyren faktisk er en nokså kjip fyr.

Begge dere to har jo stolt på ham, som du sier har du et veldig godt inntrykk av ham- og da burde han i det minste lagt korta på bordet.

Han setter jo også deg i en veldig klein situasjon. Sjalu personer kan jo potensielt gjøre mye vondt for den andre i rent hat, selv når man faktisk ikke har visst noe. Den posisjonen satte han deg i, ergo jeg ville vært ærlig.

Anonymous poster hash: ce3f9...371

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært Y, så hadde jeg takket og priset deg som en gud om du var ærlig og tatt et skikkelig oppgjør med mannen.

Anonymous poster hash: c496d...9ad
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...