AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor gidder folk å snakke stygt om personer som dem absolutt ikke kjenner? Da tenker jeg på f.eks Sophie Elise, Fotballfrue, Tone Damli osv. Hva er poenget? Anonymous poster hash: 5483b...a3e 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Snakke stygt, diskutere. Virker som om mange, især unge mennesker, ikke helt skjønner forskjellen. Jeg er iallfall lei av at ordet mobbing blir brukt om alt av diskusjon. Anonymous poster hash: 6cacd...49c 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Snakke stygt, diskutere. Virker som om mange, især unge mennesker, ikke helt skjønner forskjellen. Jeg er iallfall lei av at ordet mobbing blir brukt om alt av diskusjon. Anonymous poster hash: 6cacd...49c Mye stygg snakking. Hva er grunnen? Sjalusi, eller irriterer mennesket personen så forferdelig? Forstår ikke hvorfor folk gidder å bruke tiden sin på det. Anonymous poster hash: 5483b...a3e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Mye stygg snakking. Hva er grunnen? Sjalusi, eller irriterer mennesket personen så forferdelig? Forstår ikke hvorfor folk gidder å bruke tiden sin på det. Anonymous poster hash: 5483b...a3e Å diskutere et menneske er ikke automatisk det samme som å snakke stygt om/til vedkommende i den hensikt å bryte det ned, slik mobbing jo må sies å være. Anonymous poster hash: 6cacd...49c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Å diskutere et menneske er ikke automatisk det samme som å snakke stygt om/til vedkommende i den hensikt å bryte det ned, slik mobbing jo må sies å være. Anonymous poster hash: 6cacd...49c Det visste jeg fra før av du Jeg snakker om dem som bare slenger dritt. Anonymous poster hash: 5483b...a3e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Hva er vitsen med å DISKUTERE et menneske da? Anonymous poster hash: df51b...c46
Gjest Geit Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Jeg skal være enig i at det er en del usaklighet i tråder om kjente mennesker. Samtidig har man også de som kaller all kritikk, selv om den er både saklig, relevant og velbegrunnet, for hets, drittslenging og mobbing, og nekter å se kritikkverdige forhold ved noen form for oppførsel. Det er ikke sikkert at du, TS, tilhører denne gruppen, men poenget mitt er at det ser ut til å være veldig ulike oppfatninger om hva drittslenging om offentlige personer er. 3
Sillicious Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Signerer denne over her. Og på en annen side, er det ikke bare sånn kvinner er da?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Jeg skal være enig i at det er en del usaklighet i tråder om kjente mennesker. Samtidig har man også de som kaller all kritikk, selv om den er både saklig, relevant og velbegrunnet, for hets, drittslenging og mobbing, og nekter å se kritikkverdige forhold ved noen form for oppførsel. Det er ikke sikkert at du, TS, tilhører denne gruppen, men poenget mitt er at det ser ut til å være veldig ulike oppfatninger om hva drittslenging om offentlige personer er. Word. Jeg synes at noen av kommentarene i slike tråder er drøye og ufine, men det må være lov å ta opp at bloggere eller kjendiser går over streken. Det virker som at mange mener at alle som ikke er 100 % positive til deres favorittbloggere er mobbere eller "haters". Anonymous poster hash: 392f2...3a9
Gjest Ung tøff mann Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor gidder folk å snakke stygt om personer som dem absolutt ikke kjenner? Da tenker jeg på f.eks Sophie Elise, Fotballfrue, Tone Damli osv. Hva er poenget? Anonymous poster hash: 5483b...a3e Folk har problemer med seg selv.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Hva er vitsen med å DISKUTERE et menneske da? Anonymous poster hash: df51b...c46 Hva er vitsen med å DISKUTERE et menneske da? Anonymous poster hash: df51b...c46 Her var det ikke mye svar å få nei Anonymous poster hash: df51b...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå