Gå til innhold

Positiv oppmerksomhet i hverdagen - glede for en trist sjel!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en dårlig dag. Ingen 17. mai feiring på meg, har lest til eksamen og har ikke kontakt med omverdenen fortiden. Derfor måtte jeg smile for meg selv, da jeg for 1 time siden var innom kiosken her for å kjøpe godis til eksamenslesingen, uten sminke, med jeans og utslått hår, og fikk masse lange blikk fra festkledde menn og flere snudde seg etter meg. Føltes bra med tanke på at jeg ikke hadde sminke på meg og var omgitt av oppstylede og oppdollete damer. Takk dere fremmede menn, dere gjorde kvelden min litt bedre!

Anonymous poster hash: 84543...cc3
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig de så på deg fordi du så ustelt ut?

Anonymous poster hash: d3685...b1a
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg har hatt en dårlig dag. Ingen 17. mai feiring på meg, har lest til eksamen og har ikke kontakt med omverdenen fortiden. Derfor måtte jeg smile for meg selv, da jeg for 1 time siden var innom kiosken her for å kjøpe godis til eksamenslesingen, uten sminke, med jeans og utslått hår, og fikk masse lange blikk fra festkledde menn og flere snudde seg etter meg. Føltes bra med tanke på at jeg ikke hadde sminke på meg og var omgitt av oppstylede og oppdollete damer. Takk dere fremmede menn, dere gjorde kvelden min litt bedre!

Vel, jeg snur meg også når jeg ser folk som ikke går i finstasen på 17 mai..

Endret av Mike90
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, kanskje det ja? Men jeg velger å tro at det er fordi jeg hadde jeans og jakke som fremhevet figuren min og fordi jeg hadde langt (lyst) utslått hår. :jolie:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan så de på deg?

Anonymous poster hash: 877e5...5b4

AnonymBruker
Skrevet

Haha, kanskje det ja? Men jeg velger å tro at det er fordi jeg hadde jeans og jakke som fremhevet figuren min og fordi jeg hadde langt (lyst) utslått hår. :jolie:

Med poser under øynene og slitne narkisklær så du antageligvis ikke så heldig ut sammenlignet med bunads- og blazerjentene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg snur meg også når jeg ser folk som ikke går i finstasen på 17 mai..

Åh, dere er så hyggelige dere! Skal sies at jeg ikke var ustelt, men hadde ikke sminke på meg. Men hadde skinny jeans og kroppsnær jakke.

Men at noen av dem ropte etter meg og prøvde å oppnå kontakt? Kan jeg ta det som kompliment?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uuu, lyyst hår? Ammagad, phena!

Anonymous poster hash: e12d7...2d5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan så de på deg?

De snudde seg etter meg og ga meg lange blikk, noen smilte. Da jeg var på vei hjem ropte noen etter meg og prøvde å snakke til meg. "Du er søt, gi meg en klem" var det også en som sa. Det var jo hyggelig, eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med poser under øynene og slitne narkisklær så du antageligvis ikke så heldig ut sammenlignet med bunads- og blazerjentene.

Jeg har ikke poser under øynene, AB, men ja, hadde ingen sminke på meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uuu, lyyst hår? Ammagad, phena!

Anonymous poster hash: e12d7...2d5

Ja, lyst hår, det sees litt bedre i mørket enn det brunt hår gjør :P

Ellers, hva er det med folk her :P Jeg har en dårlig dag, har vært alene på 17. mai og har en svært tøff eksamen mandag, dette var jo helgens høydepunkt for meg, også får jeg sånne slemme kommentarer. Faen ta dere!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, lyst hår, det sees litt bedre i mørket enn det brunt hår gjør :P

Ellers, hva er det med folk her :P Jeg har en dårlig dag, har vært alene på 17. mai og har en svært tøff eksamen mandag, dette var jo helgens høydepunkt for meg, også får jeg sånne slemme kommentarer. Faen ta dere!

Når noen skryter av at halvfulle menn på en bensinstasjon kommer med tilrop, da lurer jeg på hva slags oppmerksomhet vedkommende ellers er vant til av menn.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er vel ikke noen overraskelse at menn liker best naturlige jenter/ kvinner og ikke slike som kliner på seg så mye sminke at de kan skremme fanden på flatmark. :P

Du må ha vært som en frisk vårbris inn blant alle de oppdollede damene. :)

Er kvinne selv forresten, og tar ikke det så høytidelig at noen ikke stiller i festantrekk på 17. mai.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når noen skryter av at halvfulle menn på en bensinstasjon kommer med tilrop, da lurer jeg på hva slags oppmerksomhet vedkommende ellers er vant til av menn.

Ts nevnte KIOSK, ikke bensinstasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts nevnte KIOSK, ikke bensinstasjon.

Samme greia.

Blir som å skryte av at han karen hun liker ringte klokke halv fire natt til søndag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skryter? Jeg opprettet tråden som AB og er ikke interessert i at noen skal vite hvem jeg er, hadde det vært motsatt, kunne det sikkert blitt oppfattet som skrytete.
Som sagt: jeg er midt i eksamenstiden, har ikke kontakt med omverdenen, sitter mye for meg selv, og jada, er vant med oppmerksomhet de få gangene jeg orker å sosialisere meg.
Og hvordan så mange negative kommentarer? Syns du det er galt av meg å bli glad av dette?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Oppgulp much? :P

AnonymBruker
Skrevet

Skryter? Jeg opprettet tråden som AB og er ikke interessert i at noen skal vite hvem jeg er, hadde det vært motsatt, kunne det sikkert blitt oppfattet som skrytete.
Som sagt: jeg er midt i eksamenstiden, har ikke kontakt med omverdenen, sitter mye for meg selv, og jada, er vant med oppmerksomhet de få gangene jeg orker å sosialisere meg.
Og hvordan så mange negative kommentarer? Syns du det er galt av meg å bli glad av dette?

Det kunne virke som om du hadde noe veldig imot jenter som sminker og kler seg pent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er vel ikke noen overraskelse at menn liker best naturlige jenter/ kvinner og ikke slike som kliner på seg så mye sminke at de kan skremme fanden på flatmark. :P

Du må ha vært som en frisk vårbris inn blant alle de oppdollede damene. :)

Er kvinne selv forresten, og tar ikke det så høytidelig at noen ikke stiller i festantrekk på 17. mai.

Takk :) Endelig en positiv kommentar! Sminker ikke så mye til vanlig, bruker kun mascare og litt blush på kinnene, har ganske feminene trekk så føler det blir "overkill" med mer sminke enn dette. Men det var uansett koselig med lange blikk og oppmerksomhet fra menn jeg oppfatter som kjekk, og spesielt i en tid hvor jeg har det dårlig og ikke føler meg så fin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk :) Endelig en positiv kommentar! Sminker ikke så mye til vanlig, bruker kun mascare og litt blush på kinnene, har ganske feminene trekk så føler det blir "overkill" med mer sminke enn dette. Men det var uansett koselig med lange blikk og oppmerksomhet fra menn jeg oppfatter som kjekk, og spesielt i en tid hvor jeg har det dårlig og ikke føler meg så fin.

Å sitte for mye alene kan gi mange rare tanker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...