Mammabm Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Sist jeg hadde mensen var fra 22-27 april( da kom den 1 uke før tiden og var ikke like kraftig). 2 mai fikk jeg er rød/brun blødning. Som stoppet med et toalett besøk. Siden ca 11 mai har jeg hatt mensensmerter/murringer som toppet seg med veldig sterke mensensmerter 15 mai. Har vært småkvalm og uvell med fortsettende murringer etter det. Skjønner ingenting. Neste mensen starter ca 22-23mai. Noen som har opplevd lignende uten graviditet?. Dette har vært en veldig merkelig og ubehagelig syklus... Krysser fingrene uansett!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Hvordan var blødningen 2. mai? Det kan væres pga egget festet seg, men også av noe annet som jeg ikke kommer på nå. Hvor lange pleier syklusene dine å være? Hvis du ikke er langt fra første dag av neste syklus,ta en test Anonymous poster hash: 629df...1f0
Mammabm Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2014 Det var bare en teskje.:s bruker å ha syklus på 28-30 dager. Så er ca 5 dager til mensen. ja tenkte kjøpe meg noen tester. Så ta en test om mensen ikke kommer på fredag.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Hvis du er 5 dager før ikm, tenker jeg at den vil vær epositiv om du er gravid Lykke til! Anonymous poster hash: 629df...1f0
Mammabm Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2014 Da er jeg på dagens mensen skulle ha komt, men det har den ikke. Kjenner jeg har begynt å få litt smerter. Har bestilt tester som skal komme i morgen i postkassen. Så har den ikke komt til å morgen tar jeg en test. Om jeg ikke er gravid har kroppen klart å lure meg godt. Skal oppdatere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå