Gå til innhold

Til kvinnene: Høy og mørk, eller blond og "lav"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ganske nyskjerrig på dette siden jeg alltid har blitt fortalt gjennom mine 21 år på denne planeten at høye, mørke og "kjekke" menn er de som appellerer til flest kvinner.

Jeg er selv godt over 180cm, brunt hår og brune øyne. Men får aldri noen spesiell oppmerksomhet fra damene selv om kriteriene ovenfor er oppfylt.

Spør ut av ren nyskjerrighet, og litt fordi min blonde, noe lavere romkamerat mener det motsatte.

Anonymous poster hash: 11f10...78d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid en totalpakke som avgjør, men min preferanse er nok likevel oftest blond og middels høy.

Anonymous poster hash: 32cdf...dfd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del har hårfarge ingenting å si, ei heller høyde, så lenge ikke vedkommende er veldig liten. Er ganske lav selv (167 cm), så er sjelden jeg føler noen er for lave for meg. For meg kommer det kun an på resten av utseendet (hvis man skal dømme kun ut i fra det).

Anonymous poster hash: 8bbf0...a03
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Hvorfor i all verden skal folk bry seg så mye om hårfarge og slikt? Er selv høy og mørk i øynene og hud, men blond. Har heller aldri hatt noe særlig dametekke. Det er noe helt annet som tiltrekker. Såg selv en rødhåret gutt i Bergen i går kveld, hadde tre russejenter i fanget og var høylydt med mye selvtillit. Pene som f var de og. Alt handler om hva en gjør det til selv ofte med jentene, de liker å føle seg ettertraktet, små og pene (feminine), med en flott gutt. Selv om det kanskje sier noe annet. Ta jentene og smigre jentene du liker, og de være med deg. Til sterkere du virker, dess bedre.

Endret av Idollet
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høy, hvertfall litt høyere enn meg, er et must. GJERNE mørkt hår også, men det er ikke en dealbreaker hvis jeg treffer drømmemannen men han er blondt ;)

Anonymous poster hash: aa8df...1ef
AnonymBruker
Skrevet

HØY OG MØRK :wow:

Anonymous poster hash: e2584...16c
Skrevet

Før fylte 20 = høy og lys

Etter fylte 20 = høy og mørk

Selv om det er det totale som teller til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Høy og mørk! Dater ikke menn under 180. Blonde menn er usexy. Liker veldig godt mexicanere jeg.. synd de fleste ikke er så høye.

Anonymous poster hash: 39a01...822
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Tror personlig at kvinner bryr seg mye mer om utseende og hårfarge osv. enn menn, menn kanskje mest utseende ellers. Det virker bare totalt irrasjonelt og gir lite mening. Men om det er så viktig kan de jo bare finne seg en sør-europeer eller noe slikt, og vi andre noen mer feminine og rasjonelle damer.

Endret av Idollet
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror personlig at kvinner bryr seg mye mer om utseende og hårfarge osv. enn menn, menn kanskje mest utseende ellers. Det virker bare totalt irrasjonelt og gir lite mening.

Jeg tror kvinner bryr seg om utseende til hele mannen, og ikke bare høyden og håret :P

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet

Jeg tror kvinner bryr seg om utseende til hele mannen, og ikke bare høyden og håret :P

Ok. Sier ikke nei takk til ei dame som bryr seg om meg heller, kanskje fra et mindre likestilt land.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er ganske nyskjerrig på dette siden jeg alltid har blitt fortalt gjennom mine 21 år på denne planeten at høye, mørke og "kjekke" menn er de som appellerer til flest kvinner.

Jeg er selv godt over 180cm, brunt hår og brune øyne. Men får aldri noen spesiell oppmerksomhet fra damene selv om kriteriene ovenfor er oppfylt.

Spør ut av ren nyskjerrighet, og litt fordi min blonde, noe lavere romkamerat mener det motsatte.

er det lov å ønske lav og mørk eller høy og lys? :-p
  • Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Tror du har misforstått noe om du tror at det å være høy og mørk i seg selv er nok for å være attraktiv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har misforstått noe om du tror at det å være høy og mørk i seg selv er nok for å være attraktiv.

Attitude har mest å si.. Uansett høyde.

De som kun går etter utseendet er ofte ute etter litt moro bare.

Anonymous poster hash: 49e09...39f

Skrevet

Høy.

Hårfarge betyr ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

størrlese 34 kvinne med flat mage og fint langt hår eller størrelse 44 med litt mage og kort hår?

Anonymous poster hash: 08917...2f2
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Høy, hjårfarge uvesentlig. Men, han må være sterkt både fysisk og mentalt for at utseende alene skal vekke interesse. Så å være høy og mørk og spinkel er nok ingen vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...