Gjest kvasil Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 OK, har et dilemma som involverer to fyrer her.... for vel et år siden flyttet jeg fra hjembyen min til et annet sted for å jobbe.Noen uker etter jeg hadde flyttet, var jeg hjemme på besøk, og traff en fyr som jeg har kjent i mange år....Vel, ting begynte å skje, vi tente på hverandre og dro hjem til ham, og resten av helgen var vi sammen. Siden har ting utartet seg, og vi har et slags forhold - men jeg vet ikke hvor forpliktende det er....Jeg liker ham godt, sexen er god, men siden jeg ikke vet hva som skjer med meg og jobbing, vet jeg ikke hvor store forpliktelser jeg vil ha. Men - vi blir oppfattet som et par, og vi vet at det er mange i vennekretsen vår som har ventet på dette! Sååååå...her kommer dilemmaet: Jeg vet som sagt ikke hvor vi står i vårt forhold, om vi bare er fucking good friends eller om det kan bli noe mer, men vi er likevel tro mot hverandre - sist helg... Da var jeg på byen, traff en fyr, vi fikk kjempe god kontakt, han var veldig søt og grei - og ikke minst: i samme by!!! Vi dro på nachspiel, og ingenting skjedde seksuelt; vi satt i en sofa og klinte litt, han strøk meg over håret osv osv....Nå i uken som har gått, har han ringt og ringt, og vi skal vel treffes til helgen... Vel,litt rotete, men poenget her: hva gjør jeg?? Jeg vet ikke hvor seriøst forholdet mitt til han i hjembyen min er; vi ser hverandre sjelden, men snakker sammen nesten hver dag. Jeg liker ham godt, og hadde vi bodd i samme by, hadde jeg helt klart satset mer på dette forholdet. MEN - jeg har flyttet pga jobb, og vet ikke hvor lenge jeg blir borte - muligheten for utenlandsopphold er stor. Så har vi han her i byen - søt, kjempegrei, og ikke minst i samme by...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #2 Del Skrevet 23. juni 2002 Vet ikke om dette er det rette for deg, men da jeg var i en liknende situasjon kuttet jeg kontakten med begge to i ca en mnd. Begrunnelse: ferie, trenger tid til meg selv osv. Den jeg savnet mest tok jeg tilslutt kontakt med, den andre var jeg 'ferdig med'. #Lykke til# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå