Gå til innhold

Luke blir lurt av Jabba til å kjempe mot sin far

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.filmbasen.no/film/3168/star-wars-jediridderen-vender-tilbake/

Se linken, under Filmtilsynet litt nede på siden, det står det:

'Luke Skywalker vil redde sin venn Han Solo, som er fanget på en annen planet av den monsterlignende skurk Jabba. Luke blir lurt av Jabba til å kjempe mot sin far'

Hva er dette for noe tull? Jabba vet da vel ingenting om hvem Luke sin far er i det hele tatt. Noen på Filmtilsynet som har røyket sokkene sine? Noen som skjønte noe av dette?

Anonymous poster hash: 3961a...64e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det nå ikke så fryktelig alvorlig på en søndagsmorgen. Det er bare eventyr vet du. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Men noen må jo ha skrevet dette. Jabba lurer ikke Luke. Det er da INGEN som lurer Luke til å kjempe mot sin far i det hele tatt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha!! Den personen som har skrevet det der kan umulig ha fulgt med på filmen, hvertfall! Sovnet i starten og ikke våknet før på slutten, kanskje? ;) Uansett, synd for han/henne.

Anonymous poster hash: ecfff...c82
AnonymBruker
Skrevet

Bør kanskje spørre Filmtilsynet om opphavet til dette tullet.

Kan jo være en oversettelse som gikk feil.

Gjest lurven
Skrevet

Svakt, en så kjent film må man jo regne med at anmelderen faktisk har sett

Skrevet

Jeg ler så jeg griner! :skratte: Den som har skrevet den omtalen har helt klart ikke sett filmen, ei heller kan h*n ha noe som helst forhold til konseptet. :P

AnonymBruker
Skrevet

Men personen må ha fått det fra en plass, og hvem sprøyta vindusvisk.. Eh, jeg mener, hvem skrev dette? Det er jo helt sykt, som å skrive at Cypher lurer Neo til å kjempe mot Agent Smith i The Matrix.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...