AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 http://www.filmbasen.no/film/3168/star-wars-jediridderen-vender-tilbake/ Se linken, under Filmtilsynet litt nede på siden, det står det: 'Luke Skywalker vil redde sin venn Han Solo, som er fanget på en annen planet av den monsterlignende skurk Jabba. Luke blir lurt av Jabba til å kjempe mot sin far' Hva er dette for noe tull? Jabba vet da vel ingenting om hvem Luke sin far er i det hele tatt. Noen på Filmtilsynet som har røyket sokkene sine? Noen som skjønte noe av dette?Anonymous poster hash: 3961a...64e 3
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Ta det nå ikke så fryktelig alvorlig på en søndagsmorgen. Det er bare eventyr vet du.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Men noen må jo ha skrevet dette. Jabba lurer ikke Luke. Det er da INGEN som lurer Luke til å kjempe mot sin far i det hele tatt!Anonymous poster hash: 3961a...64e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Haha!! Den personen som har skrevet det der kan umulig ha fulgt med på filmen, hvertfall! Sovnet i starten og ikke våknet før på slutten, kanskje? Uansett, synd for han/henne. Anonymous poster hash: ecfff...c82
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Bør kanskje spørre Filmtilsynet om opphavet til dette tullet. Kan jo være en oversettelse som gikk feil.Anonymous poster hash: 3961a...64e
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Svakt, en så kjent film må man jo regne med at anmelderen faktisk har sett
SardintrollReturns Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ler så jeg griner! Den som har skrevet den omtalen har helt klart ikke sett filmen, ei heller kan h*n ha noe som helst forhold til konseptet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 Men personen må ha fått det fra en plass, og hvem sprøyta vindusvisk.. Eh, jeg mener, hvem skrev dette? Det er jo helt sykt, som å skrive at Cypher lurer Neo til å kjempe mot Agent Smith i The Matrix.Anonymous poster hash: 3961a...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå