AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 De siste ukene har jeg lagt merke til at flere filmer er satt opp i TV-guiden, men som på dagen de skal gå ikke blir vist. For eksempel "The Simpsons Movie" var satt opp 1-2 uker før den faktisk gikk på TV3, og i kveld skulle "Englenes By" gå på TV2, men nei. Der er det noe helt annet nå. Det er jo i grunn bare en liten bagatell, men blir litt irritert når det er filmer jeg ikke har og som jeg kan tenke meg å se. Flere? Anonymous poster hash: 61399...32a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Hvilken Tv- guide bruker du? Om du ser at det er filmer du vil se kan du jo kanskje kryssjekke med tv-programmet på kanalenes hjemmesider? De oppdaterer oftere om det bli endringer. Anonymous poster hash: 62f68...ffa
Brimi Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Det samme skjer på viasat noen ganger. Veldig irriterende! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Hvilken Tv- guide bruker du? Om du ser at det er filmer du vil se kan du jo kanskje kryssjekke med tv-programmet på kanalenes hjemmesider? De oppdaterer oftere om det bli endringer. Anonymous poster hash: 62f68...ffa Se og Hør. Sjekket faktisk når "The Simpsons" var satt opp, og stemte, men plutselig var det forandret der også.. -.- Det samme skjer på viasat noen ganger. Veldig irriterende! Hvert fall når det ikke går noe annet bra på tv! Anonymous poster hash: 61399...32a
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Hmm...jeg satt akkurat nå og skulle se på opptak av "Englenes by"...og "Taken", men noe helt annet var tatt opp.En del ganger er det også forskyvelser i klokkeslettene også, så filmer/serier er godt i gang når opptaket starter.Det er irriterende. Jeg forholder meg kun til sendeskjemaet på kanalene på tv`n. Skulle tro at de på forhånd visste hva de skulle sende?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Hmm...jeg satt akkurat nå og skulle se på opptak av "Englenes by"...og "Taken", men noe helt annet var tatt opp. En del ganger er det også forskyvelser i klokkeslettene også, så filmer/serier er godt i gang når opptaket starter. Det er irriterende. Jeg forholder meg kun til sendeskjemaet på kanalene på tv`n. Skulle tro at de på forhånd visste hva de skulle sende? I know how you feeling.. Skulle jo tro det, når det står nesten opptil en uke før. Kjedelig når man forventer at oppsatte film skal gå, også møter du noe helt annet og bare..? Anonymous poster hash: 61399...32a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 leser folk tv guider fortsatt? :O Anonymous poster hash: b3855...d78
Brimi Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 leser folk tv guider fortsatt? :OAnonymous poster hash: b3855...d78 Jeg leser på tv-guiden på hjemmesiden til de forskjellige kanalene.
Petra75 Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 leser folk tv guider fortsatt? :OAnonymous poster hash: b3855...d78 Det står på guiden på dekoderen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå