AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 http://www.nettavisen.no/3085709.html I følge denne artikkelen er det en fordel at kvinnen ikke er så pen. Hun betyr mindre konkurranse så gutta ser mindre risiko ved å inngå et forhold med henne. Når jeg tenker på det er det stadig de mer lubne, litt mer anonyme og vanlige venninnene mine som dater mest og oftest holder på med noen eller er i forhold. Hvilke erfaringer har dere kvinner? Da tenker jeg på det dere har erfart med venninner og bekjente, da det ikke er så lett å være objektiv til eget utseende. Er det vanskeligere å få kjæreste når du er en pen jente? Anonymous poster hash: b66ca...3d2 2
Gjest Pheel Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Tror dette er mer vanlig blant kvinner, altså å kanskje bevisst velge ut menn som er en skala eller flere lavere utseendemessig enn dem selv. 1
Betty Blue Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Tar nettavisens artikler med en klype salt i de fleste tilfeller . Også denne. 4
Teeden Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Tror dette er mer vanlig blant kvinner, altså å kanskje bevisst velge ut menn som er en skala eller flere lavere utseendemessig enn dem selv. Så hvorfor er det da som regel menn som ser best ut i forholdet da? Ofte å se en veltrent velholdt mann holde hånden til en lubben og kort jente med extensions og solbriller til å skjule et par slitne øyne. Sorry, men det er ikke bare økonomisk, sosialt og kulturelt menn må gå nedover. Også utseendemessig går alt for mange menn mye lavere enn de burde kunne sikte på 1
netpuppy Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Så hvorfor er det da som regel menn som ser best ut i forholdet da? Ofte å se en veltrent velholdt mann holde hånden til en lubben og kort jente med extensions og solbriller til å skjule et par slitne øyne. Sorry, men det er ikke bare økonomisk, sosialt og kulturelt menn må gå nedover. Også utseendemessig går alt for mange menn mye lavere enn de burde kunne sikte på Jeg syns det er omvendt jeg. At jeg oftere ser menn med penere damer enn dem selv. Så det spørs vel på øynene som ser 12
Teeden Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Jeg syns det er omvendt jeg. At jeg oftere ser menn med penere damer enn dem selv. Så det spørs vel på øynene som ser Det er vel fordi kriteriene kvinner har for å se på hverandre som vakre er ganske få.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Så hvorfor er det da som regel menn som ser best ut i forholdet da? Ofte å se en veltrent velholdt mann holde hånden til en lubben og kort jente med extensions og solbriller til å skjule et par slitne øyne. Sorry, men det er ikke bare økonomisk, sosialt og kulturelt menn må gå nedover. Også utseendemessig går alt for mange menn mye lavere enn de burde kunne sikte på Jeg har fått nok av denne fyren. Kan noen fortelle meg hva jeg gjør for å slippe å se en brukers innlegg?Anonymous poster hash: 3df34...d75 8
netpuppy Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Det er vel fordi kriteriene kvinner har for å se på hverandre som vakre er ganske få. Hva mener du?
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Nåja.... Å spørre noen guttunger (17 - 24 år) vil ikke gi andre trender enn det som er fremtredende i den aldersgruppen hvor usikkerheten er høyest. For voksne menn med større selvinnsikt, selvtrygghet og selvfølelse vil muligens svarene bli 'noe' annerledes 2
Teeden Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Hva mener du? Det jeg mener er at dama i gata ofte ser på kvinner i Maria Haukaas Storeng kategorien som en skjønnhet uten like, mens Cristiano Ronaldo ikke er god nok til å bli med hjem for et knull hvis han er kledd feil 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 Den artikkelen er noe av det verste mølet jeg har lest. Anonymous poster hash: a9ad2...79e 5
Gjest Peanut Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Den artikkelen høres ut som den omtrent kun var laget for å få flere til å registrere seg hos Match.com... <_<
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 nice try fat girls Anonymous poster hash: 65c18...648 3
netpuppy Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 (endret) Det jeg mener er at dama i gata ofte ser på kvinner i Maria Haukaas Storeng kategorien som en skjønnhet uten like, mens Cristiano Ronaldo ikke er god nok til å bli med hjem for et knull hvis han er kledd feil Nja, den er jeg nok ikke helt enig i. Var ett par brødre der jeg kommer fra som trente veldig mye og som derfor alltid gikk slaskete kledd. Men de var utrolig deilige og hadde hele bygdas damer siklende etter seg, omtrent. Er du pen så er du pen Endret 17. mai 2014 av netpuppy
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 Når jeg tenker på det er det stadig de mer lubne, litt mer anonyme og vanlige venninnene mine som dater mest og oftest holder på med noen eller er i forhold. Hvilke erfaringer har dere kvinner? Er det vanskeligere å få kjæreste når du er en pen jente? Jeg har aldri blitt kalt verken stygg eller lubben eller feit. Ser ikke stygg ut heller. Er slank. Kler meg fint. Når jeg går og ser på kvinner ute, så ser jeg sånne som kan være direkte bælfeite, de kan se sjuskete ut, og alt med seg (jada, det er det indre som teller! ), og de har menn. Gjerne menn som ikke er i samme kategori som dem selv. Og jeg lurer på hvorfor jeg ikke får meg en kjæreste. Virker som det er vanskelig. Anonymous poster hash: 42b80...03f
Gjest .-L-. Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Synes tittel på denne tråden er smakløs. Det er ingen som ønsker å bli lablet som stygg. 1
Chien Skrevet 18. mai 2014 #18 Skrevet 18. mai 2014 Min erfaring er at når man snakker om hvor enkelt man får kjæreste, handler det veldig lite om hvordan man ser ut, og veldig mye om hvilken type person man er. Min erfaring er at tilgjengelige, åpne, sosiale mennesker med høy selvtillit enklere får seg kjæreste, uansett utseende. I motsetning til litt mer inneslutta, sjenerte mennesker som ikke alltid tar like mye initiativ, og som holder seg litt i bakgrunnen eller kanskje ikke byr så mye på seg selv i sosiale sammenhenger. Smakløs overskrift og utforming av spørsmålet forresten. Og Nettavisen som kilde - seriøst? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #19 Skrevet 18. mai 2014 Min erfaring er at når man snakker om hvor enkelt man får kjæreste, handler det veldig lite om hvordan man ser ut, og veldig mye om hvilken type person man er. Min erfaring er at tilgjengelige, åpne, sosiale mennesker med høy selvtillit enklere får seg kjæreste, uansett utseende. I motsetning til litt mer inneslutta, sjenerte mennesker som ikke alltid tar like mye initiativ, og som holder seg litt i bakgrunnen eller kanskje ikke byr så mye på seg selv i sosiale sammenhenger. Smakløs overskrift og utforming av spørsmålet forresten. Og Nettavisen som kilde - seriøst? ersonligheten er viktig, enig i det. Men med såkalt pent utseende trenger man ofte ikke ta så mye initiativ og gjøre så mye i starten. Jeg har alltid fått høre at jeg er pen.Jeg er ikke kjempesjenert, men har alltid holdt meg litt i bakgrunnen av mine mer utadvendte venninner når vi er på byen. (Har ikke noe særlig oppmerksomhetsbehov). Likevel er det er alltid meg de pene guttene ser på og vil bli kjent med.Har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste selv om jeg er litt sjenert. Anonymous poster hash: f07fd...acb
Gjest Steamboat Skrevet 18. mai 2014 #20 Skrevet 18. mai 2014 ersonligheten er viktig, enig i det. Men med såkalt pent utseende trenger man ofte ikke ta så mye initiativ og gjøre så mye i starten. Jeg har alltid fått høre at jeg er pen.Jeg er ikke kjempesjenert, men har alltid holdt meg litt i bakgrunnen av mine mer utadvendte venninner når vi er på byen. (Har ikke noe særlig oppmerksomhetsbehov). Likevel er det er alltid meg de pene guttene ser på og vil bli kjent med.Har aldri hatt problemer med å få meg kjæreste selv om jeg er litt sjenert. Anonymous poster hash: f07fd...acb Min erfaring også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå