Gå til innhold

Tinder - samtale

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fortsetter man samtalen på tinder? Har fått melding av en kjekk mann som spurte om hvordan det står til. Hva kan jeg svare for å føre samtalen videre?

Anonymous poster hash: 24299...f6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham.

Anonymous poster hash: b5258...626

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at du er ute etter et knull.

Anonymous poster hash: 0df66...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir litt oppgitt over dumme svar. Greit nok at spørsmålet kanskje er dumt, men jeg syns fortsatt man kan få et skikkelig svar, spesielt siden TS sikkert er ny på dette og vil ha hjelp.

TS: bare svar vanlig, sleng gjerne på noe om hvorfor du f.eks har det bra, og spør tilbake. Om samtalen går i stå kan du bare spørre han om noe, eller kanskje kommentere bildene hans hvis det er noe ved han/ noe han har gjort som utmerker seg. Lykke til, og husk å ikke ta alt like seriøst på Tinder. Det er mange som bare er ute etter sex, men også en del som er ute etter noe mer :)

Anonymous poster hash: fa26a...9a8
Skrevet

Jeg bruker alltid å svare på det han spør om, og spørre om det samme tilbake. Ellers kan det være en mulighet å f.eks. spørre hvor i byen han bor e.l., hva han jobber med/studerer, hva han har gjort i helgen osv. Bare sånne vanlige ting, så skal du se at samtalen flyter (hvis begge er interessert i å snakke sammen, selvfølgelig) :)

Skrevet

Prøv med litt lange svar. Fortell litt om hva du har gjort og/eller hva du skal.
Hvis det kommer et kort svar tilbake fra deg har han ikke så mye å spille videre på. Avslutt gjerne med et sprøsmål så han "må" svare deg. Gjerne samme spørsmål tilbake om så.... :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg blir litt oppgitt over dumme svar. Greit nok at spørsmålet kanskje er dumt, men jeg syns fortsatt man kan få et skikkelig svar, spesielt siden TS sikkert er ny på dette og vil ha hjelp.

TS: bare svar vanlig, sleng gjerne på noe om hvorfor du f.eks har det bra, og spør tilbake. Om samtalen går i stå kan du bare spørre han om noe, eller kanskje kommentere bildene hans hvis det er noe ved han/ noe han har gjort som utmerker seg. Lykke til, og husk å ikke ta alt like seriøst på Tinder. Det er mange som bare er ute etter sex, men også en del som er ute etter noe mer :)

Anonymous poster hash: fa26a...9a8

Det er jo ingen her som har sagt at spørsmålet var dumt. Eller, ingen andre enn deg selv. Dumme spørsmål får dumme svar, ehh??

Synes det var hysterisk det første svaret. Dette er så typisk KG-brukerne i enhver tråd. "Dump han". Haha.

Anonymous poster hash: 82307...c78

AnonymBruker
Skrevet

Skriv kort, "det går fint, blablabla, hva med deg?", helst ikke for mye, men inviter ham til å skrive tilbake igjen med et spørsmål.

Anonymous poster hash: ae5f3...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...