AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har det siste året foretrukket å gå uten BH. Syns det er behageligere og føler meg mye bedre uten enn med. Jeg går ikke med avslørende klær, er ganske klassisk og tidløs i stilen og bruker som regel nøytrale plagg. Er også veldig slank og har ganske små pupper. Puppene trenger ikke så mye støtte og jeg syns selv den naturlig formen på brystene mine er finere enn formen jeg får når jeg bruker BH. Får legge til at jeg i enkle tilfeller bruker BH, hvis klærne er gjennomsiktige og fremhever puppene for mye, da bruker jeg en t-shirt BH. Det minst flatterende plagget jeg vet om, må være push-up BH, det ser så unaturlig og merkelig ut. Flere her som går uten BH? Anonymous poster hash: bf54b...89f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Nippler. Anonymous poster hash: 21ba2...e6e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Nei. Jeg liker å ha puppene for meg selv når jeg er ute blant folk. Det blir for mye bevegelse og uønsket oppmerksomhet uten. Anonymous poster hash: 43a0e...766 2
Gjest Peanut Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Flere her som går uten BH? Yip! ^^, Jeg gjør.
Deer Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 jeg synes det er mer behagelig å gå med bh av en eller annen grunn 7
Anoia Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Jeg går gjerne uten BH, men har alltid en stram singlet/tskjorte innerst. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Nei. Jeg liker å ha puppene for meg selv når jeg er ute blant folk. Det blir for mye bevegelse og uønsket oppmerksomhet uten. Anonymous poster hash: 43a0e...766 Jeg liker å ha puppene mine for meg selv jeg også, selv om jeg går uten BH. Har små og faste pupper, så kjempemye bevegelse er det ikke. Anonymous poster hash: bf54b...89f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Yip! ^^, Jeg gjør. Me too! Jeg går gjerne uten BH, men har alltid en stram singlet/tskjorte innerst. Går alltid uten. Gøy at mange her går uten. Forstår ikke hvorfor folk er så avhengige av å ha på BH, å gå uten er behagelig og komfortabelt :-) Anonymous poster hash: bf54b...89f 6
Skilpadden Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har gått mye uten BH. Men nå er mine C-cup, så merker selv at de ikke har fått nok støtte og ''henger'' bittelitt. Var så faste før! Og nå .. burde bli flinkere med BH-bruk. Men det bare er så slitsomt. Jeg blir så svett rundt puppene og det strammer og gnager .. hater det 1
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 Gøy at mange her går uten. Forstår ikke hvorfor folk er så avhengige av å ha på BH, å gå uten er behagelig og komfortabelt :-) Anonymous poster hash: bf54b...89f Det har nok ganske mye med størrelse å gjøre vil jeg tro Jeg synes ikke det er hverken spesielt behagelig eller komfortabelt å gå uten, - med 70E. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Ja det er absolutt foretrekkbart for min del. Mine er ikke veldig små, men det går greit. Jeg trenger riktignok sportsBH dersom jeg skal opp og ned trapper, sprinte rundt o.l. Men ellers er det helt greit uten. Det er jo bare opp til deg. Drit i hva andre tenker. Det er som regel kvinner som skaper problemer av slikt, ikke menn. Anonymous poster hash: e6a1c...34c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Liker egentlig best å gå uten, og gjør oftest det. Likevel er jeg ikke spesielt fan av at andre kan se at jeg ikke har bh, så hvis jeg skal bruke klær som avslører det, foretrekker jeg å ha bh. Anonymous poster hash: e28fe...dbf 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Jeg varierer. Har små pupper (75A), og det er ikke mye bevegelse som folk legger merke til. Særlig ikke hvis jeg bruker vide gensere og har håret løst (da rekker håret akkurat over halve puppen). Men synes ikke det hadde passet seg å hatt en åletrang genser, slik at folk på jobb kunne sett det, som andre her nevner kan man få sett nippler, og det blir bare for uprofesjonelt synes jeg. Men til fritidsbruk når jeg går tur, eller henger med venninner jeg er avslappet med så er det helt OK! Prøvde å finne ca hvordan puppene mine ser ut for å illustrere, og tror de som er på før-bildene ligner litt. Men må presisere, jeg er veldig fornøyd med de og har ikke tenkt til å ta silikon slik som hun på bildet da har gjort http://www.nordesthetics.com/sites/nordesthetics.com/files/Breast-enlargement-before-and-after-photo-9.png?height=256&width=440&iframe=true&autoplay=1 Anonymous poster hash: 76ef1...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 I forbindelse med jobb eller hvor jeg er ute blant folk har jeg på BH. Tar den av så fort jeg kommer innenfor dørene hjemme. Skulle det skje at jeg beveger meg utenfor huset uten BH, har jeg bysten godt kamuflert med klær (singlet og en løs jakke/cardigan/hettegenser. Anonymous poster hash: 0c06a...d12 2
Anoia Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Forøvrig skulle jeg ønske samfunnet var sånn at det ikke hadde blitt så mye oppstyr av (mer eller mindre) synlige kvinnebrystvorter. Tenk at man skal regelrett polstre en del av kroppen for at ikke engang konturene skal komme til syne, og så har menn et sett med nesten helt like som er helt "ufarlige" 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Forøvrig skulle jeg ønske samfunnet var sånn at det ikke hadde blitt så mye oppstyr av (mer eller mindre) synlige kvinnebrystvorter. Tenk at man skal regelrett polstre en del av kroppen for at ikke engang konturene skal komme til syne, og så har menn et sett med nesten helt like som er helt "ufarlige" Ja, sant det! Men jeg tenker jo det at de fleste bruker vel BH pga grunner som at det støtter bedre opp? Anonymous poster hash: 76ef1...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #19 Skrevet 17. mai 2014 Men jenter med A og B cup kan vel egentlig skippe det uten at det synes altfor mye (i vide gensere iallfall). Anonymous poster hash: 76ef1...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 Forøvrig skulle jeg ønske samfunnet var sånn at det ikke hadde blitt så mye oppstyr av (mer eller mindre) synlige kvinnebrystvorter. Tenk at man skal regelrett polstre en del av kroppen for at ikke engang konturene skal komme til syne, og så har menn et sett med nesten helt like som er helt "ufarlige" Enig, men sånn er det jo dessverre. Tør ikke å gå uten bh, når jeg bruker klær som kan vise formen på puppene mine + brystvorter. Vil ikke ha den type oppmerksomhet. Anonymous poster hash: e28fe...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå