AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Hallo. Kjæresten og jeg har vært sammen i et par år nå. Det var selvsagt mye sex og kos i starten men det har naturlig nok blitt redusert etter hvert. Det er vel naturlig og normalt. Det har seg slik at jeg har vært borte en stund nå, og kom hjem etter å ha vært borte i rundt 5-6 uker. Vi har snakket mye sammen mens jeg var borte og vi gledet oss til å komme sammen igjen, og det var en del snakk om hvor kåte vi var osvosv. Uansett, første natten sammen igjen var koselig og det var en del sex og slikt. Etter det virker det som om sexlysten hennes har forsvunnet helt, og det er tilbake slik det var før. Første dagen virket et veldig som om hun hadde lyst på meg, sånn som det var i starten av forholdet også, men etter det var ferdig så er det som om hun ikke vil ha meg lenger. Jeg sier veldig ofte at hun er deilig, pen, og så videre, og tar mye på henne i ny og ne. Jeg gir klart utrykk for at jeg fortsatt er ekstremt tiltrukket av henne. Jeg hadde vel kanskje forventet at hun ville vist dette litt mere nå som vi ikka hadde sett hverandre på en stund, men der tok jeg nok feil. Føles som om hun generelt ikke har lyst på meg med mindre hun blir ekstremt kåt, som sjeldent skjer. Sikkert mulig jeg tar feil, men jeg har hvertfall fått den følelsen og det er ikke særlig kult. What to do? Hvis jeg prøver å hinte litt til sex eller prøve å hisse henne opp så blir hun bare irritert og hun føler at jeg presser henne.Anonymous poster hash: fc5f8...0e1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Kanskje du kan vise din hengivenhet på andre måter enn ved å hinte, legge opp til sex? Damer liker ofte andre ting i tillegg. Kanskje hun syns at du er ganske slitsom som aldri blir fornøyd? Anonymous poster hash: ae8c2...584 1
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 What to do? Hvis jeg prøver å hinte litt til sex eller prøve å hisse henne opp så blir hun bare irritert og hun føler at jeg presser henne.Anonymous poster hash: fc5f8...0e1 Det er jo faktisk det du gjør. I stede for å legge opp til å ha sex, hva med å legge opp til å bare være sammen? I gode og onde dager så er det perioder der en må gi mer enn hva en får. Det er en del av samspillet mellom to mennesker som har bestemt seg for å dele et liv sammen. Du må med andre ord legge sex på hylla og ta frem andre sider ved deg selv som gjør at hun føler seg attraktiv og ønsket uten at det skal ende i sex. Lær deg på veien å ta på henne på en kjærlig men aseksuell måte. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Hei, kan jeg bare spørre hvilken alder dere er i? Jeg hadde nemlig en slik periode når jeg var rundt 17, men den gikk over. Han og jeg er sammen den dag i dag, 3 år etterpå Anonymous poster hash: bc2f4...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå