AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har gårr opp noen kilo, virker som han hinter til at jeg skal gå ned i vekt. han har sendt disse bildene til meg denne uken. Anonymous poster hash: 89acd...eac
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Beklager, men jeg tror at du er sammen med en riktig dum og ufølsom fyr. Jeg hadde gått videre hvis jeg var i din situasjon. Anonymous poster hash: 20aac...0a1 6
Hulderen Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Du får svare: så bra at jeg er curvy, ikke fat! Så får du se om han våger å si rett ut hva han mener. Hinting er noe herk, det skaoer bare usikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Er du feit da? Kanskje han mener du ser ut som de på bildene til venstre, og at du klager veldig mye over at du er feit? Anonymous poster hash: 9c42c...604 3
Elensire Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 I all verden Hvem i alle dager sender slikt til kjæresten sin?! Det er helt greit at han kanskje ønsker du skal ta noen grep for å holde deg sunn, men det kan sies og gjøres på en helt annen måte enn det der! Spørre om dere skal endre kosthold f.eks. Om dere skal gå noen turer eller trene sammen, slike ting. Å sende slike bilder er bare slemt og helt, helt feil i min bok! En mann som gjør slikt har hos meg kun ett navn; tulling! Fy så sint jeg hadde blitt om jeg hadde fått sånne meldinger fra en jeg var glad i. 2
Anglofil Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Han prøver å hinte til deg på en ganske ufølsom og stygg måte han synes du har blitt for stor. Ikke mye å samle på spør du meg. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 For åpenlyst trolling. Endelig noen som så det Anonymous poster hash: c6d81...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå