Gå til innhold

Regler for overnatting hos venner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør dere når barna i tidlig tenår ønsker å overnatte hos venner? Holder det at de avtaler seg i mellom og hører med foreldrene, eller ringer du og foreldre og hører? Hvor godt må du kjenne foreldrene for at du sier ja?

Anonymous poster hash: cfbae...a9f
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Man burde absolutt vite hvem barna sover hos. Skulle kjent foreldrene og visst hvordan de hadde det i hjemmet.

Er selvsagt ikke alt en kan forutse. Eksen min sin bestekompis sin far misbrukte sin egen datter.

Men ville ikke følt meg komfertabel med å la barnet mitt overnatte i et hjem der jeg ikke visste noe om foreldrene.

Gjest Ingaborga
Skrevet

Jeg er 16, pappa ringer forelderen til den jeg skal overnatte hos, evt sender dem melding, mamma stoler på meg og tar ikke kontakt. Grunnen til at pappa tar kontakt er at han skal forsikre seg om at jeg faktisk skal dit, og ikke bare bruker det som et "skjul". Han har gjort det siden mamma og pappa skilte seg, da jeg var elleve :)

Skrevet

Jeg kommer til å følge med og høre med foreldrene at de er hjemme og det faktisk er en avtale. Jeg pleide selv å "overnatte" hos venninner men egentlig var jeg andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...