AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Del Skrevet 17. mai 2014 Hei. Kan noen forklare meg forskjellen på glidemiddel, skal brukes til dildo osv... Har valget mellom Silikonbasert, vannbasert og anal glidemiddel. Ja kommer nok til å bruke det i alle hull.....hi hi Anonymous poster hash: de1ae...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Del Skrevet 17. mai 2014 Vannbasert er best syns jeg Anonymous poster hash: d8c3c...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Del Skrevet 17. mai 2014 Vannbasert er best syns jeg Anonymous poster hash: d8c3c...f95 Oki, men hva er forskjellen på de? Anonymous poster hash: de1ae...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 17. mai 2014 #4 Del Skrevet 17. mai 2014 Vannbasert er litt tykkere og er veldig greit å bruke om man skal kombinere med oral. Man må for øvrig bruke en del, og glidemiddelet kan «forsvinne» etter hvert slik at man må ha på mer. Silikon er tynnere og man trenger ikke å bruke så mye om gangen. I tillegg tørker det ikke ut (noe vannbaserte kan gjøre etter hvert), så det fungerer veldig bra til analsex. Ulempen er at noen sexleketøy ikke tåler silikonbaserte glidemidler, og det kan sette flekker på sengetøy og sånt (i motsetning til vannbasert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie2 Skrevet 19. mai 2014 #5 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg foretrekker silikonbaserte glidemidler. De tørker ikke inn så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Del Skrevet 19. mai 2014 Takker for svar, går jeg for silikonbasert Anonymous poster hash: de1ae...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 19. mai 2014 #7 Del Skrevet 19. mai 2014 Silikonbasert er klissete, lager søl og har ekkel konsistens. I tillegg blir man lett øm av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 21. mai 2014 #8 Del Skrevet 21. mai 2014 Silikonbasert er klissete, lager søl og har ekkel konsistens. I tillegg blir man lett øm av det. Hmm... Lurer litt på hvilket silikonbasert glid du har brukt, for det er jo så og si umulig at de blir klissete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Del Skrevet 21. mai 2014 Hmm... Lurer litt på hvilket silikonbasert glid du har brukt, for det er jo så og si umulig at de blir klissete! lurer jeg også på Anonymous poster hash: 370b0...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 21. mai 2014 #10 Del Skrevet 21. mai 2014 Hmm... Lurer litt på hvilket silikonbasert glid du har brukt, for det er jo så og si umulig at de blir klissete! lurer jeg også på Anonymous poster hash: 370b0...b23 Har prøvd tre forskjellige typer jeg. Mener klissete som i at det legger seg sånn oppå huden og er oljete og ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 21. mai 2014 #11 Del Skrevet 21. mai 2014 Hmm... Lurer litt på hvilket silikonbasert glid du har brukt, for det er jo så og si umulig at de blir klissete! lurer jeg også på Anonymous poster hash: 370b0...b23 Har prøvd tre forskjellige typer jeg. Mener klissete som i at det legger seg sånn oppå huden og er oljete og ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #12 Del Skrevet 21. mai 2014 Gå for silikon basert, spesielt med tanke på at du skal bruke den analt.Anonymous poster hash: 73da6...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #13 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvilket silikonbasert anbefaler dere da? Det jeg har er skikkelig seigt og vanskelig å smøre ut... Anonymous poster hash: 79b76...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #14 Del Skrevet 21. mai 2014 Stek en fisk i godt smør og bruk resten til sex. Gjenbruk er bra. :-) Anonymous poster hash: 2b763...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 21. mai 2014 #15 Del Skrevet 21. mai 2014 hørte på vgd om et par som hadde gått tom for glidemiddel. det endte med at de brukte tran. fyren klagde over fiskelukt fra fitta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #16 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvilket silikonbasert anbefaler dere da? Det jeg har er skikkelig seigt og vanskelig å smøre ut... Anonymous poster hash: 79b76...7b0 Vi bruker Mr B glide. Den er glatt som bare det. Ikke seig i det hele tatt Anonymous poster hash: 370b0...b23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 22. mai 2014 #17 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvilket silikonbasert anbefaler dere da? Det jeg har er skikkelig seigt og vanskelig å smøre ut...Anonymous poster hash: 79b76...7b0 Et som er 100% rent og hverken hverken smak av eple eller jordbær. Et meget bra eksepel på en slik silikonglid er Pjur Bodyglide, og/eller Pjur Woman Bodyglide (hvite flasker). Ja, det er litt dyrere enn de dårlige, urene silikonglid'ene, men det du betaler for er det du får, og den er drøy.... svært drøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 22. mai 2014 #18 Del Skrevet 22. mai 2014 Et som er 100% rent og hverken hverken smak av eple eller jordbær. Et meget bra eksepel på en slik silikonglid er Pjur Bodyglide, og/eller Pjur Woman Bodyglide (hvite flasker). Ja, det er litt dyrere enn de dårlige, urene silikonglid'ene, men det du betaler for er det du får, og den er drøy.... svært drøy. Signerer denne! Pjur er av høy klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 22. mai 2014 #19 Del Skrevet 22. mai 2014 Har prøvd tre forskjellige typer jeg. Mener klissete som i at det legger seg sånn oppå huden og er oljete og ekkelt. Silikonbasert glidemiddel trekker seg ikke inn i huden. Dette kan gjøre at den er litt vanskeligere å vaske bort. Det er både fordeler og ulemper med silikonglid. Noen synes det er en fordel at den ikke tørker ut og andre synes det er ubehagelig. Derfor man må teste ut noen før man finner den riktige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå