Gå til innhold

Bryllup på Hellerud Gård på Skjetten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen her som har hatt bryllupsfest, eller vært i et bryllup på Hellerud Gård?

Likte stedet veldig godt, men vet lite om det.

Anonymous poster hash: 21e44...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vurderte å ha bryllupsfesten vår der, men fant fort ut at det ble for dyrt.. vi fikk beskjed om at vi måtte regne ca 1600 kr pr person for 3 retter inkludert alkohol!

Så da ble det raumergården hotell i Ask, istede.. kjempe fint sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det så koselig ut på Raumargården!

Hvordan er prisene der?

Vi steila også litt over prisene på Hellerud.

Anonymous poster hash: b1e2c...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når vi så på prisene på Hellerud kom ikke vi over 1400 pr. pers. Kanskje noe vi har glemt? Vi er uansett enige om at åpen bar er uaktuelt. Vet ikke om bonger er regnet med hos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 1295 kr pr person på raumergården. Da er det inkkudert apertiff, ca 3-4 glass vin eller øl til middag og avec til kaffe :)

Mulig prisene vi fikk fra hellerud gård var inkludert 3 bonger.. var snakk om det :) men da syns jeg losby også er veldig fint, til omtrent samme pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjest på Raumergården og selv hatt bryllup på Hellerud Gård - og ærlig talt - det kan virkelig ikke sammenlignes. Raumergården er et veldig kjedelig lokale, uteområdet er linket til parkeringsplassen til matbutikken og maten var kjedelig.. (Og jeg har vært på 3 bryllup der..) Lokalet er heller ikke veldig wow faktor, føles som man er på et konferansested. Og "brakkehotellet" som ligger i tilknytnig er ja nettopp et brakkehotell (bygd opp av brakker i forbindelse med OL 94).

Hellerud Gård har fantastiske lokaler, et nyyyyydelig uteområdet og fantastisk god mat og service. Rammen rundt selskapet ble ubeskrivelig flotte (nå var vi maks heldig med været også), men om du besøker Raumergården, og deretter Hellerud Gård (istedenfor å kun vurdere utfra nettsider hvor bilder kan lure deg), så vil du fort se at det er verdt å gå litt opp i kuvertpris for å få en nydelig og minneverdig dag får bryllupet. Jeg hadde ikke tvilt et sekund på hva jeg skulle valgt om jeg skulle gjort det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har vært på konferanse med overnatting på Raumergården og ærlig talt så fikk jeg helt spader av interiøret der. Det er grisestygt! Ser ut som en sinnsforvirret interiørarkitekt har fått slå seg løs. Skikkelig kitch! Maten var ikke noe spesielt.

Anonymous poster hash: 58657...939
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har vært gjest på Raumergården og selv hatt bryllup på Hellerud Gård - og ærlig talt - det kan virkelig ikke sammenlignes. Raumergården er et veldig kjedelig lokale, uteområdet er linket til parkeringsplassen til matbutikken og maten var kjedelig.. (Og jeg har vært på 3 bryllup der..) Lokalet er heller ikke veldig wow faktor, føles som man er på et konferansested. Og "brakkehotellet" som ligger i tilknytnig er ja nettopp et brakkehotell (bygd opp av brakker i forbindelse med OL 94).

Hellerud Gård har fantastiske lokaler, et nyyyyydelig uteområdet og fantastisk god mat og service. Rammen rundt selskapet ble ubeskrivelig flotte (nå var vi maks heldig med været også), men om du besøker Raumergården, og deretter Hellerud Gård (istedenfor å kun vurdere utfra nettsider hvor bilder kan lure deg), så vil du fort se at det er verdt å gå litt opp i kuvertpris for å få en nydelig og minneverdig dag får bryllupet. Jeg hadde ikke tvilt et sekund på hva jeg skulle valgt om jeg skulle gjort det igjen!

Når hadde du bryllup der? Lurer på om det var med gamle eller nye eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var både på hellerud gård og på raumergården hotell, og likte helt klart raumergården best!! Vet om så mange som har vært i bryllup der, og som er storfornøyd! Så det er nok smak og behag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss for 4 år siden - og jeg kan som sagt anbefale det på det varmeste! Jeg ville som sagt heller lagt litt ekstra penger i lokalet/maten da dette er det gjestene (og brudeparet) husker best i ettertid. Her skal man kose seg i mange timer, med taler og dans. Så får man heller spare inn på andre ting - sånn tenker nå iallefall jeg! Og som sagt; vært på 3 bryllup på raumergården, og det er så ufattelig triste omgivelser og maten var absolutt ikke noe imponerende - veldig "catering" følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vurdert både Hellerud og Raumergården, men syntes at Raumergården lå for langt unna kirken. Forelsket oss i Hellerud gård sine lokaler. Prisen var ok. Vet dessverre lite om maten, men menyen så fin ut. Noen som har bestilt catering eller vært i selskap der det siste året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...